پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » تمام همت مدیریت استان حل مشکلات و مسائل آبی اصفهان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

تمام همت مدیریت استان حل مشکلات و مسائل آبی اصفهان است

کد خبر: 9609

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم با تأکیدات استاندار اصفهان همت برآن است تا مشکلات انباشته شده چندین ساله استان بویژه تأمین آب حل شود.

رخدادشهر: مهران زینلیان در نشست نمایندگان اصناف کشاورزان استان حوضه زاینده رود با معـاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و سرپـرست حوضـه آبـریـز زایـنـده رود، گفت: بیش از ۹۷ درصد از مساحت حوضه آبریز زاینده رود در استان اصفهان است.

وی ادامه داد: از این رو همواره نام «استان اصفهان» و «زاینده رود» به یکدیگر گره خورده و حساسیت بسیار زیادی نسبت به این دو موضوع وجود دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم با تأکیدات استاندار اصفهان همت بر آن شد تا مشکلات انباشته شده چندین ساله استان بویژه تأمین آب اصفهان حل شود.

وی متذکر: در این خصوص تلاش‌های بسیاری توسط وزارت نیرو انجام شده و به لحاظ تحلیل موضوع، بررسی مشکلات، برنامه اقدام و احیای زاینده رود برنامه‌ریزی‌ها انجام و مسیر مشخص شده است.

زینلیان افزود: احیا و اجرای پروژه‌های زمین مانده اصفهان در تأمین آب در دستور کار است‌. مردم انتظار دارند که اقدام و عمل همانگونه که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مسئله آب در اصفهان تنها مشکل کشاورزان که البته حقابه بر هستند نیست؛ بلکه حیات تمدن بزرگ استان اصفهان به زاینده رود گره خورده است.

وی یادآور شد: اگر بی تفاوت باشیم میراث غنی اصفهان نابود خواهد شد و پاسخی برای آیندگان نخواهیم داشت از طرفی محیط زیست مظلوم اصفهان که در سالهای گذشته مورد غفلت واقع شده امروز منبع و منشأ ریزگرد است.

زینلیان عنوان کرد: جلسات متعددی توسط استانداری اصفهان برای معـاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و سرپـرست حوضـه آبـریـز زایـنـده رود برنامه‌ریزی شده از جمله دیدار و نشست با استاندار اصفهان که صبح امروز رقم خورد، نشست با کشاورزان، کنترل پروژه و جلسه با فرمانداران تا مسائل استان همه جنبه بررسی شود.

وی تصریح کرد: تمام همت مدیریت استان حل مشکلات و مسائل آبی اصفهان است در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

زینلیان گفت: شهادت می‌دهیم کشاورزان اصفهان با وجود تمام مشکلاتی که دارند و حقابه بر نیز هستند؛ همراه مدیریت استان و کشور بودند و در بزنگاه‌های خاص خط خود را از دشمن جدا کردند که این رویکرد جای تقدیر دارد.

انتهای پیام:

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید