شنبه، 29 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » تصویب ۷۷ مصوبه لازم الاجرا در شهرستان

در نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به مقصد خمینی شهر انجام شد

تصویب ۷۷ مصوبه لازم الاجرا در شهرستان

کد خبر: 9605

استاندار اصفهان گفت: ۷۷ مصوبه در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، زیرساختی، اقتصادی، فرهنگی برای شهرستان خمینی شهر به تصویب و تأیید رسید.

رخدادشهر: سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پایان نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان خمینی شهر و در جمع خبرنگاران گفت: نوزدهمین سفر شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی از ساعات ابتدایی صبح امروز یکم تیرماه به شهرستان خمینی شهر رقم خورد.

وی ادامه داد: در این سفر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام شهرستان، پروژه‌های مختلف شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.

استاندار اصفهان بیان کرد: پس از بازدید از پروژه‌های شهرستان، در جمع نخبگان شهرستان خمینی شهر حضور یافتیم و در نشست جداگانه‌ای با مردم شریف شهرستان در قالب دیدار مردمی، گفتگو کردیم.

مرتضوی افزود: معاونین استانداری و برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نیز با مردم شهرستان دیدار و گفتگو کردند، در این دیدارها تلاش شد تا مشکلات مردم پیگیری و در راستای رفع آنها تصمیم گیری شود.

وی عنوان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و شورای عمرانی توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز برگزار شد. استاندار اصفهان گفت: در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، مباحث شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مرتضوی اظهار کرد: قریب به ۳۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف در شورای اداری، ۱۷مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و دو مصوبه عمومی در این حوزه و ۲۸ مصوبه حوزه عمرانی به تصویب و تأیید رسید. وی افزود: این ۷۷ مصوبه از امروز مورد پیگیری دبیرخانه سفرهای شهرستان قرار می گیرد تا مشکلات شهرستان رفع و مسیر توسعه شهرستان خمینی شهر فراهم شود.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید