چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » محیط زیست » ادامه عملیات فنس‌کشی پروژه پتروشیمی میانکاله مغایر با ضوابط محیط‌زیستی است

معاون سازمان محیط‌زیست:

ادامه عملیات فنس‌کشی پروژه پتروشیمی میانکاله مغایر با ضوابط محیط‌زیستی است

کد خبر: 9601

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: ادامه عملیات فنس کشی پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله مصداق شروع عملیات اجرایی پروژه و مغایر با ضوابط محیط‌زیستی است.

رخدادشهر: ایرج حشمتی با تاکید بر این که ادامه عملیات فنس‌کشی پروژه پتروشیمی میانکاله مغایر با ضوابط محیط‌زیستی است، گفت: در پی گزارش‌های واصله مبنی بر شروع فعالیت‌های اجرایی پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله از سوی مجری این طرح، در تماس تلفنی با مدیرکل محیط‌زیست استان مازندران، صحت و سقم این گزارش‌ها را جویا شدم.

وی افزود: بر این اساس مشخص شد که فنس‌کشی ناتمام این پروژه شروع شده است و ادامه دارد. این در حالی است که پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله فاقد مجوز ارزیابی زیست‌محیطی از سازمان حفاظت محیط‌زیست است و بر اساس آخرین مکاتبات دستگاه قضا، زمین مورد نظر هم می‌بایست مسترد شود.

معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست تصریح کرد: اگرچه بر اساس گزارش‌های استان، مجموعه فعالیت‌های مجری پروژه صرفا محدود به ادامه عملیات فنس‌کشی محل پروژه است، لیکن مستند به بند غ ماده ۳۸ قانون برنامه ششم توسعه، همین قدر فعالیت هم مصداق شروع عملیات اجرایی پروژه و مغایر با ضوابط محیط‌زیستی است.  

انتهای پیام/
 

دسته بندی: محیط زیست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید