شنبه، 29 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » طرح برخورد پلیس راه استان با رانندگان خودرو های پلاک مخدوش/آغاز طرح ضربتی مقابله با خرده فروشان مواد مخدر

طرح برخورد پلیس راه استان با رانندگان خودرو های پلاک مخدوش/آغاز طرح ضربتی مقابله با خرده فروشان مواد مخدر

کد خبر: 9600

رییس پلیس راه استان از طرح ویژه این پلیس جهت برخورد با رانندگان خودروهای با پلاک مخدوش در راه های برون شهری خبرداد.

رخدادشهر: سرهنگ اصغر زارع از طرح ویژه پلیس راه در خصوص برخورد با رانندگان خودرو های پلاک مخدوش خبرداد و گفت: با توجه به افزایش تخلفات برخی از رانندگان وسایل نقلیه به خصوص پوشش و مخدوش کردن پلاک، طرح تشدید اعمال قانون با این تخلف در راه های برون شهری استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف افزایش نظم و انضباط ترافیکی در راه های برون شهری استان به صورت مستمر اجرا خواهد شد از شهروندان خواست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از هرگونه تخلف و هنجار شکنی که باعث تضییع حقوق سایر رانندگان و بی نظمی ترافیکی می شود خودداری کنند.

آغاز طرح ضربتی مقابله با خرده فروشان از فضای مجازی تا پارک ها

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 73 قاچاقچی عمده و کشف 6 تُن و 500 کیلو انواع مواد مخدر در مدت 3 ماهه سال جاری توسط ماموران این فرماندهی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا به امروز طرح های ویژه ای با 2 رویکرد مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و کنترل محورهای مواصلاتی و کویر به اجرا گذاشته شد.

سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: در همین راستا طی مدت 3 ماهه سال جاری 73 نفر قاچاقچی عمده دستگیر و 6 تُن و 500 کیلو انواع مواد مخدر کشف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از دستگیری 3 هزار و 632 نفر خرده فروش که در محلات، مخروبه ها و پارک ها اقدام به فروش مواد مخدر می کردند خبر داد و گفت: 4 هزار و 772 نفر معتاد متجاهر دستگیر و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

این مقام انتظامی به طرح ضربتی مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر که از شب قبل آغاز شده اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای تدابیر سردار فرمانده جدید انتظامی استان از شب قبل طرح ارتقای امنیت محله محور با رویکرد شناسایی و دستگیری خرده فروشان در محلات، پارک ها و تفرجگاه ها و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر اجرا شد.

به گفته سردار هاشمی فر در این طرح 69 نفر قاچاقچی و خرده فروش در سطح پارک ها و تفرجگاه ها دستگیر، 125 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 65 نفر معتاد متجاهر هم جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: ما علاوه بر حضور فیزیکی در سطح محلات از فضای مجازی نیز غافل نشدیم و در همین راستا 8 نفر که درفضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می کردند دستگیر و از این افراد یک کیلو و 450 گرم انواع مواد مخدر به همراه 21 هزار و 400 عدد قرص غیر مجاز که با تبلیغ لاغری به فروش می رساندند کشف شد.

سردار هاشمی فر تاکید کرد: این طرح به صورت مستمر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر تا رسیدن به نقطه مطلوب و پاکسازی نقاط استان انشاء الله ادامه خواهد داشت و در همین جا این هشدار را می دهم که خرده فروشان مواد مخدر بدانند نقطه امنی در این استان برای آنها نخواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح مذکور مستلزم پشتیبانی مردم است گفت: از شهروندان می خواهیم اگر اطلاعات و اخباری در حوزه خرید و فروش مواد مخدر دارند حتماً مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و همچنین شماره 21825446 به پلیس اطلاع داده و مطمئن باشند در کمترین زمان به خواسته آنها لبیک گفته و برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید