چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » افراد باید در حوزه تخصص خود در جامعه اثرگذار و تصمیم ساز باشند

استاندار اصفهان:

افراد باید در حوزه تخصص خود در جامعه اثرگذار و تصمیم ساز باشند

کد خبر: 9599

استاندار اصفهان گفت: در دولت سیزدهم که به نام مردم مزین است باید به نقطه‌ای برسیم که هر فرد در حوزه تخصص خود اثرگذار و تصمیم ساز باشد.

رخدادشهر: سیدرضا مرتضوی در نشست صمیمانه با نخبگان شهرستان خمینی شهر گفت: شهرستان  خمینی شهر ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که همگان به آن اذعان دارند.

وی ادامه داد: خمینی شهر، شهر ایثار و شهادت، علم و دانش، کار و تلاش، جهاد و خیریه‌ها است و به این عناوین در استان و کشور شهره است.

استاندار اصفهان بیان کرد: پیشینه مردم این شهر در ادوار گذشته با رشادت‌ها گره خورده است، خصوصا در نهضت حضرت امام (ره) مردم این شهر جایگاه ویژه‌ای داشتند و مبارزان بزرگی از این شهرستان در استان و کشور فعالیت می‌کردند که در پیروزی انقلاب نقش به سزایی داشتند. دکتر مرتضوی عنوان کرد: همه افراد جامعه در برابر محیط پیرامون خود مسئول هستند و بسیاری از فعالیت‌ها با حضور مردم ساماندهی می‌شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم که به نام مردم مزین است باید به این نقطه‌ای برسیم که هر فرد در حوزه تخصص خود اثرگذار و تصمیم ساز باشد.

استاندار اصفهان با اشاره به ملاقات با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این نشست عنوان شد بسیاری از مشکلات به این دلیل است که بسیاری از ظرفیت‌های فرهنگی و تخصصی استان‌ها به دلیل سیاست‌گذاری در تهران ذبح می‌شود.

وی افزود: معتقدیم اگر تفویض اختیارات به استان‌ها به درستی انجام شود مردم نسبت به تولیدات و مؤلفه‌های ‌های ارزشی منطقه خود تعلق خاطر پیدا می‌کنند.

مرتضوی اظهار داشت: خواسته مقام معظم رهبری از ما کار قاعد‌ه مند و مؤثر است، این ناملایمات نباید باعث از دست رفتن روحیه و انرژی نسل جوان شود.

استاندار اصفهان عنوان کرد: عدم همکاری در تخصیص ظرفیت‌های شهرستان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری به مدیریت استان منتقل شود تا در سطح استان و ملی پیگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس چون دیگر صدای توپ، نارنجک، شلیک و ... شنیده نمی شد فکر کردیم که جنگ تمام شده اما جنگ در ساحت‌های متفاوت علیه کشور ما وجود دارد.

استاندار اصفهان ادامه داد: در حوزه‌های مختلف اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و ... در جنگ هستیم و نسبت به این مهم غفلت شده است. دکتر مرتضوی افزود: در ساحت این جنگ جدید رویکردی را می‌خواهیم که همه نسبت به هم احساس مسئولیت کنند تنها با همراهی آحاد مردم پیروزی برای ما رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید