جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » با تصویب طرح ساماندهی اجاره بهای املاک خلاء قانونی در مسکن نداریم

رئیس مجلس شورای اسلامی:

با تصویب طرح ساماندهی اجاره بهای املاک خلاء قانونی در مسکن نداریم

کد خبر: 9540

 رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با تصویب طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک دیگر خلاء قانونی در حوزه مسکن وجود ندارد.

رخدادشهر: محمدباقر قالیباف در جلسه روز دوشنبه (۲۲ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و پس از تصویب جزییات و موارد ارجاعی طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در سخنانی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های امروز کشور موضوع مسکن است و کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در قانونگذاری خالی بود که امروز به تصویب رسید و از همه همکاران در صحن و کمیسیون عمران برای بررسی و تصویب آن قدردانی می‌کنم.

وی افزود: طرح جهش تولید مسکن از جمله قوانینی است که مصوب و به دولت ابلاغ شد. همچنین قانون مالیات بر خانه‌های خالی و جلوگیری از احتکار در حوزه مسکن از دیگر قوانینی است که توسط مجلس یازدهم به تصویب رسید و به دولت ابلاغ شد.

ایرنا نوشت، رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز نیز بخش دیگری از قانون مسکن در بخش اجاره بها مصوب و تکمیل شد و به لحاظ قانونگذاری برای موضوعات مسکن در کوتاه مدت و دراز مدت کمبودی وجود ندارد.

قالیباف ابراز امیدواری کرد که شورای نگهبان هرچه سریع تر مصوبات مجلس را در این طرح بررسی و اصلاحات لازم را به مجلس منعکس کند تا پیش از آغاز تابستان که فصل جا به جایی است، این قانون اجرایی شود.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید