پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای

شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای

کد خبر: 9521

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان مهم‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای استان را بی‌توجهی به قوانین، سرعت بالا و خواب آلودگی دانست و گفت: حسب این موارد مقرر شد کنترل و نظارت از سمت پلیس افزایش یابد همچنین نقاط حادثه‌خیز استان نیز شناسایی و رفع شود.

رخدادشهر: مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه کمیسیون ایمنی راه‌های استان گفت: در این نشست گزارش پلیس راهور درخصوص تصادفات جاده‌ای به صورت مقایسه‌ای و به تفکیک شهرستان‌های استان اعلام شد.

وی ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده، در نوروز امسال آمار تصادفات استان کاهشی بوده اما متأسفانه در دو ماه گذشته آمار تصادفات افزایش یافته است.

زینلیان مهم‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای استان را بی‌توجهی به قوانین، سرعت بالا و خواب آلودگی دانست و عنوان کرد: حسب این موارد مقرر شد کنترل و نظارت از سمت پلیس افزایش یابد همچنین نقاط حادثه‌خیز استان نیز شناسایی و رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بحث آزادراه سان آرا (کاشان_اصفهان) نیز در این نشست مطرح و مقرر شد ایمن سازی این آزادراه با جدیت دنبال شود.

زینلیان افزود: همچنین حسب مصوبات قبلی این کمیسیون، مقرر شد محدودیت‌های در نظر گرفته شده تا زمان ایمن سازی ورودی اصلی کارخانه ذوب آهن اعمال شود. وی بیان کرد: در خصوص فولاد مبارکه نیز، طرح ساماندهی عبور کامیون‌ها از مسیر کرکوند و مبارکه در نشست مطرح و بر ایمن سازی این مسیر تأکید شد.

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید