پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » توسعه بوستان منارجنبان به وسعت 2500 متر مربع

توسعه بوستان منارجنبان به وسعت 2500 متر مربع

کد خبر: 9374

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز منطقه در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد، گفت: توسعه پارک منارجنبان به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است. 

رخدادشهر: سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: احداث و توسعه فضاهای سبز شهری با تأثیرگذاری بر کیفیت محیط زیست شهر و ایجاد فضایی برای افزایش تعاملات اجتماعی، نقش مهمی در توسعه پایدار شهری ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه ایجاد فضای سبز مطلوب، علاوه بر ارتقای کیفیت منظر شهر در زیباشناسی و ادراک هویت مؤثر است، افزود: توسعه پارک منارجنبان به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز منطقه در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد، تصریح کرد: در این پروژه ۱۸۰۰ متر مربع چمن گرمسیری مقاوم به کم‌آبی، درختان و درختچه‌های زینتی، باغچه‌های گل دائم و فصلی کاشت شده است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای،او با تأکید بر اهمیت فضای سبز شهری و تأثیرات فیزیکی، طبیعی و اجتماعی آن بر جامعه خاطرنشان کرد: امروزه بوستان‌ها و فضای سبز شهری مزایایی چون درمان بیماری‌های روحی، ایجاد محیطی مطلوب برای پرورش کودکان، یکپارچگی اجتماعی و حفظ آسایش را در بر می‌گیرد.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری از درختان و پوشش‌های گیاهی در هر شهر باید به‌صورت یک فرهنگ مبتنی بر مراقبت از فضای سبز شهری، به منزله یک گنجینه ارزشمند نهادینه شود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
فضای سبز, شهرداری اصفهان
دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید