پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » ادعای دروغ دریافت خودرو شاسی بلند توسط نمایندگان مصداق حاشیه سازی است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

ادعای دروغ دریافت خودرو شاسی بلند توسط نمایندگان مصداق حاشیه سازی است

کد خبر: 9328

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طرح ادعای کذب دریافت ۷۵ خودرو شاسی بلند توسط برخی از نمایندگان مجلس را مصداق حاشیه سازی دانست و بر شفاف شدن موضوع توسط هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تاکید کرد.

رخدادشهر: عبدالجلال ایری درباره موضوع ادعای نماینده مردم تبریز در مجلس مبنی بر اینکه برخی از نمایندگان مجلس در ازای رای منفی به استیضاح وزیر صمت در سال گذشته، ۷۵ خودرو شاسی بلند دریافت کردند، گفت: پس از حواشی که در این باره ساخته و پرداخته شد، حراست مجلس به موضوع ورود کرد و لازم است هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هم به صورت کامل این مسئله را بررسی کند.

وی افزود: البته وزیر صمت نیز از قوه قضاییه خواسته برای اعادئه حیثیت موضوع با شکایت دولت هم بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: اگر تخلفی صورت گرفته باشد این موضوع قطعا بررسی خواهد شد تا صحت و سقم ادعایی که نماینده محترم بیان کرده، رسیدگی شود.

این نماینده مجلس افزود: بیان چنین گفتمانی بیشتر حاشیه سازی است که اگر تنویر افکار عمومی به درستی صورت نگیرد، به مجلس و دولت انقلابی خدشه وارد خواهد کرد.

ایرنا نوشت، رهبر انقلاب در خطبه های نماید عید فطر تمرکز بر حل مسائل و خودداری مردم و مسئولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها را یک راهبرد ضروری دیگر خواندند و افزودند: حاشیه‌ها همیشه ساخته و پرداخته دست دشمن نیست بلکه گاهی از روی غفلت یا عوامل دیگر و با انگیزه‌های گوناگون، حاشیه‌هایی در اطراف یک کار یا یک شخص ایجاد می‌شود که مردم باید بی‌اعتنا باشند و مسئولان هم بدون توجه به حواشی، تلاش خود را بر کارهای مهم و مشکل‌گشا متمرکز کنند.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید