شنبه، 29 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » درانتصاب افراد، نگاه حزبی و جناحی نداریم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:

درانتصاب افراد، نگاه حزبی و جناحی نداریم

کد خبر: 9304

  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: درخصوص انتصاب متخصصان و کارشناسان به هیچ عنوان نگاه حزبی و جناحی نداریم زیرا اصل موضوع حل کردن مشکلات و دغدغه‌های مردم است.

رخدادشهر: محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست هم‌اندیشی با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان عنوان کرد: مطالب ارزشمندی در این نشست بیان شد که حتما در جریان فعالیت‌های مختلف از آنها استفاده می کنیم چرا که نظرات عنوان شده بسیار راه گشا خواهند بود.

وی ادامه داد: ما در کشوری زندگی می کنیم که مانند کشتی بزرگی است و باید به سلامت به مقصد برسد تا همگی نجات پیدا کنیم. اگر این باور را داشته باشیم و به دنبال تعالی کشور و خدمت به مردم باشیم هیچ راهی نداریم جز اینکه از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه خط قرمز ما عناد با اصل نظام، قانون اساسی و مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: در غیر این صورت خصوصاً اگر بعنوان خادم مردم مسئولیتی برعهده داشته باشیم وظیفه خود می دانیم که همه ظرفیت‌های استان را به رسمیت بشناسیم.

جان‌نثاری افزود: در خصوص انتصاب متخصصان و کارشناسان به هیچ عنوان نگاه حزبی و جناحی نداریم زیرا اصل موضوع حل کردن مشکلات و دغدغه‌های مردم است. 

وی متذکر شد: به نظر ما مهم این است که استاندار به دور از هرگونه نگاه جناحی، در اتاقش برای شنیدن انتقادات، طرح‌ها و پیشنهادات به روی همه باز باشد. خط کشی سیاسی در حوزه‌های کارشناسی شرط عقل نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: ما جزئی از پیکره دولت هستیم. می‌پذیریم که مردم از مشکلات گرانی، تورم و ... رنج می‌برند اما با نظام جمهوری اسلامی قهر نیستند و با دولت نیز ارتباط دارند‌.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، جان‌نثاری افزود: در سفرهای شهرستانی مردم مشکلات و نگرانی‌های خود را به ما ابراز می‌کنند اما همگان متفق القول هستند که مراسم‌های ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و روز قدس اخیر علی‌رغم نارضایتی‌ها به عنوان شاخص‌های سیاسی، باشکوه هرچه تمام نسبت به گذشته برگزار شدند.

وی با اشاره به شعار دولت مبنی بر «دولت مردمی» عنوان کرد: براساس شعار دولت سیزدهم هرکجا که اعتراض و تجمعی صورت بگیرد نخست بررسی می کنیم کدام گوش ناشنوا بوده که مردم مجبور شدند برای بیان خواسته‌شان فریاد بزنند و گردهم جمع شوند‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در همین راستا در ماه مبارک رمضان میزبان اقشار مختلف دانشجویان، اصحاب و مدیران رسانه، روحانیون و علما، فرمانداران و.... بودیم تا آنچه را که لازم است از زبان مردم و مسئولان بشنویم و آگاه شویم.

جان‌نثاری تأکید کرد: نظرات متعدد و مختلف است اما قهر کردن با مدیریت استان، قهر کردن با مردم است زیرا استاندار براساس نقطه نظرات عنوان شده برای آینده و توسعه استان تلاش می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی در این خصوص ما را با طرح‌های کارشناسی و برنامه ریزی شده خود یاری رسانند تا با عزم جدی حجاب و عفاف را در جامعه گسترش دهیم.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید