پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » شهادت می‌دهم بیشتر مدیران شهری دغدغه خدمت به شهر را دارند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهادت می‌دهم بیشتر مدیران شهری دغدغه خدمت به شهر را دارند

کد خبر: 9299

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتصابات جدید در مدیریت شهری گفت: تغییرات بر اساس ارزیابی‌ها اعمال شده است، البته شهادت می‌دهم بیشتر مدیران شهری نسبت به خدمت به شهر و مردم دغدغه دارند و تلاش کردند مسئولیت‌هایی که به آنها واگذار شده است را به بهترین شکل انجام دهند.

رخدادشهر: محمد نورصالحی در آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهر (فصل جدید خدمت) اظهار کرد: در طول زندگی فرصت‌های زیادی همچون فرصت جوانی داریم که بر این اساس مسئولیت‌هایی در زندگی شخصی و اجتماعی به ما محول می‌شود و باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ۵۹۰ روز از دوره خدمت شورای ششم را پشت سر گذاشتیم، این سوال مطرح است که آیا در این دوره از این ظرفیت به صورت کامل بهره بردیم یا کم و کاستی داشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهر یکی از مغتنم‌ترین فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی است، چراکه مدیریت شهری با تنوع مسئولیت‌ها، خدمات و وظایف روبه‌رو است، لذا امکان مانور در مدیریت شهر وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر چه به جایگاه دولتی نزدیک شویم، فرصت ابتکار و خلاقیت محدود می‌شود، اما در مدیریت شهری آزادی عمل و فرصت انجام اقدامات خلاقانه وجود دارد.

نورصالحی اظهار کرد: با توجه به نیازهای شهر اقداماتی باید انجام شود، البته کارهای زیادی صورت گرفته و کارهای زیادی نیز انجام نشده است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، وی با اشاره به انتصابات جدید در مدیریت شهری گفت: تغییرات بر اساس ارزیابی‌ها اعمال شده است، البته شهادت می‌دهم بیشتر مدیران شهری نسبت به خدمت به شهر و مردم دغدغه دارند و تلاش کردند مسئولیت‌هایی که به آن‌ها واگذار شده است را به بهترین شکل انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به واسطه ارتباط مردم با شورای دوره ششم، از انتظارات آن‌ها اطلاع داریم، افزود: اکثر انتظارات مردم اصفهان بحق و همراه با قناعت است، کمتر با انتظاراتی روبه‌رو هستیم که بیشتر از توان مدیر و دستگاه باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما فوق‌العاده قانع و به حداقل‌ها راضی هستند، اگر چه باید حداکثر تلاش را داشته باشیم و همه ظرفیت‌ها را به کار ببریم تا رضایتمندی آن‌ها حاصل شود، زیرا این رضایتمندی نسبت به کل نظام خواهد بود.

انتهای پیام/

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید