شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نقاط بحرانی فاضلاب اهواز به ۹ مورد کاهش یافته است

مدیر عامل آب و فاضلاب اهواز:

نقاط بحرانی فاضلاب اهواز به ۹ مورد کاهش یافته است

کد خبر: 9297

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با اشاره اینکه اهواز در یک سال پیش با چالش یکصد نقطه بحرانی فاضلاب در یک سال گذشته در اهواز بوده است گفت: در حال حاضر ۹ نقطه بحرانی فاضلاب در اهواز باقی مانده و تلاش داریم تا هر چه زودتر این نقاط را نیز برطرف کنیم.

رخدادشهر: محمدرضا کرمی نژاد دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های آب و فاضلاب اهواز با حضور خبرنگاران بیان کرد: ۸۵ درصد نقاط بحرانی فاضلاب اهواز برطرف شده است و تا از بین رفتن ۱۰۰ درصد نقاط بحرانی این کار ادامه دارد.

مدیر عامل آبفا خوزستان ادامه داد: پروژه فاضلاب اهواز تا ۴۵ درصد توسعه داشته است و تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بالازدگی فاضلاب و پروژه های نیمه کاره از مشکلات این بخش بوده است گفت: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز تا سال گذشته ۳۱ درصد بوده که طی یکسال اخیر این پیشرفت به ۵۴ درصد رسیده است.

کرمی نژاد با بیان اینکه رییس جمهور بر تکمیل پروژه فاضلاب اهواز تاکید بسیار دارند اظهار داشت: یکی دیگر از کارهایی که دنبال می شود آسفالت کردن نقاط حفاری شده است که از ۹۶ خیابانT آسفالت ۹ خیابان باقی مانده است.

مدیر عامل شرکت آبفای خوزستان افزود: ۱۸۶ ایستگاه پمپاژ در خطوط فاضلاب اهواز وجود داشت که ۱۱ ایستگاه را حذف کردیم و تعداد این ایستگاه ها باید به ۶۰ نقطه کاهش یابد.

کرمی نژاد ادامه داد: پروژه های فاضلاب اهواز ، منطقه عین ۲ از حاشیه های اهواز و کوت عبداله در شهرستان کارون به طور همزمان در حال انجام است تا به طور اساسی از پس زدگی فاضلاب در این شهرستان جلوگیری شود.

وی گفت: در سفر اول رییس جمهور به خوزستان ۱۶۰ هزار میلیارد ریال برای پروژه های فاضلاب اهواز و استان اختصاص یافت که موفق شدیم ۲۳ درصد از این اعتبار را جذب کنیم.

 پیشرفت ۴۷ درصدی پروژه فاضلاب کوت عبداله

مدیرعامل آبفا خوزستان افزود: پروژه فاضلاب کوت عبداله ( مرکز شهرستان کارون) پیشرفت ۴۷ درصدی دارد، ۶ ایستگاه پمپاژ در این منطقه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پروژه فاضلاب این منطقه همزمان با اهواز در حال انجام است اظهار داشت: آسفالت ۲ خیابان در منطقه کوت عبداله شهرستان کارون باقی مانده اما در مجموع روند پروژه در این منطقه قابل قبول است.

کرمی نژاد اظهار داشت: ۲۰۰ جبهه کاری پروژه فاضلاب در اهواز فعال است.توسعه و بهسازی پروژه فاضلاب اهواز از مصوبات سفر اول رییس جمهور به خوزستان است. رهبر معظم انقلاب نیز مبلغ ۵۰ میلیون یورو را برای اجرای این پروژه از صندوق توسعه ملی اختصاص دادند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
فاضلاب اهواز
دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید