شنبه، 1 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » آموزش و پرورش قانون رتبه‌بندی معلمان را با دقت تمام و در نظر گرفتن حقوق معلمان اجرا کند

دستور رئیس جمهور در آخرین جلسه هیئت دولت امسال:

آموزش و پرورش قانون رتبه‌بندی معلمان را با دقت تمام و در نظر گرفتن حقوق معلمان اجرا کند

کد خبر: 9201

رئیس جمهور بر ضرورت اجرای کامل قانون رتبه بندی معلمان تأکید و وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، قانون رتبه‌بندی معلمان را با دقت تمام و در نظر گرفتن حقوق معلمان، اجرا کند.

رخدادشهر: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز یکشنبه در آخرین جلسه هیئت دولت در سال ۱۴۰۱ با تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان مربوط در مقابله با اجحاف، کم‌فروشی و گران‌فروشی بویژه در ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌ها و ادارات دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت و تلاش بیشتر در حوزه‌های مختلف، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای خدمت‌رسانی بهتر به ملت بزرگ ایران در نظر بگیرند. 

رئیس جمهور همچنین با اشاره به تصویب و ابلاغ قانون رتبه‌بندی معلمان بر ضرورت اجرای کامل این قانون تأکید و وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، قانون رتبه‌بندی معلمان را با دقت تمام و در نظر گرفتن حقوق معلمان، اجرا کند. 

ایلنا نوشت، رئیس جمهور با تأکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات در سراسر کشور، توجه به همه مناطق کشور حتی دورترین روستاها را در برنامه‌ریزی و توزیع امکانات به مسئولان و برنامه‌ریزان یادآور شد و گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد. 

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بررسی و تدوین برنامه هفتم توسعه کشور در جلسات فوق‌العاده و سه شیفته دولت، بر تسریع در آماده‌سازی برنامه هفتم و تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید