پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » میراث فرهنگی و گردشگری » مرزهای ویتنام به روی گردشگران باز شد/ توسعه روابط ایران با ویتنام

مرزهای ویتنام به روی گردشگران باز شد/ توسعه روابط ایران با ویتنام

کد خبر: 8863

سفیر ویتنام در ایران از بازگشایی مرزهای ویتنام به روی گردشگران پس از رفع محدودیت‌های کرونا خبر داد.

لوئونگ کونوک هویی سفیر ویتنام در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: ایران ظرفیت‌های زیادی برای همکاری دارد. گردشگری یکی از این ظرفیت هاست. هر دو طرف نیاز دارند که همکاری‌های گردشگری را ارتقا دهند. در حال حاضر همه گیری کرونا با توجه به اینکه به پایان رسیده و انتظار داریم که مردم دو کشور از جاذبه‌های ایران و ویتنام دیدن کنند.

وی بیان داشت: در نمایشگاه بین المللی گردشگری بخشی از سایت‌های گردشگری کشورمان را به نمایش گذاشتیم من متوجه شدم مردم ایران تمایل دارند که به کشور ویتنام سفر کنند. نمایشگاه‌های گردشگری فرصت خوبی برای مقامات دو کشور است که روابط دو کشور را ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ویتنام محدودیت کرونا ندارد گفت: ما در ویتنام ساحل خیلی بزرگی داریم و شهرهای ساحلی ریزورت های متنوعی دارند. مردم ویتنام مثل ایرانی‌ها دوستانه برخورد می‌کنند.

سفیر ویتنام در ایران بیان کرد: اکنون آمار گردشگرانی که از ویتنام به ایران می‌آیند یا از ایران به ویتنام می‌روند قابل توجه نیست. از طرفی باید برای رفتن به ویتنام ویزا گرفت این ویزا از طریق مراجعه به سفارت یا فرودگاه امکان پذیر است و روند صدور آن نیز طولانی نیست. ما برای سفر به این کشور پیج‌های گردشگری متنوعی داریم که در سایت سفارت و مهاجرت قابل دسترس است.

لوئونگ کونوک هویی ادامه داد: مرزهای گردشگری کشور ویتنام از فروردین و اردیبهشت سال گذشته باز شده است و مردم ایران هم می‌توانند با گرفتن ویزا به این کشور سفر کنند.

کد خبر 5712477

منبع: mehrnews-5712477

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید