جمعه، 31 فروردین 1403
رخدادشهر » اقتصادی » پاسخگویی برخط رئیس‌جمهور به تماس‌های تلفنی مردمی

پاسخگویی برخط رئیس‌جمهور به تماس‌های تلفنی مردمی

کد خبر: 8845

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جریان پاسخگویی برخط هیات دولت به تماس‌های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر شد.

رئیس‌جمهور به همراه محسن منصوری معاون اجرایی در گفت‌وگو با مسولان ارتباطات مردمی از روند پاسخگویی اعضای کابینه‌اش به تماسهای مردمی مطلع شد و در ادامه به تماس‌های تلفنی تعدادی از شهروندان پاسخ داد.

رئیس‌جمهور همچنین در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام و المسلمین «احمد صالحی» رئیس مرکز در جریان مهم‌ترین مسائل و درخواست‌های مردمی رسیده به مرکز ارتباطات مردمی قرار گرفت.

در راستای رویکرد مردمی دولت آیت‌الله رئیسی مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور، وزرا، معاونان و اعضای کابینه موظف شدند در روزهای مشخصی از هفته پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری باشند.

تاکنون وزرای کار، ارتباطات، دادگستری، بهداشت، کشاورزی، آموزش و پرورش، اقتصاد، علوم و ارشاد و همچنین معاونان پارلمانی، امور زنان و خانواده، علمی و حقوقی رئیس‌جمهور و رؤسای سازمان حفاظت از محیط زیست، امور اداری و استخدامی، بنیاد شهید و سازمان انرژی اتمی، پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم شدند.

منبع: tahlilbazaar-207160

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید