پنج شنبه، 9 فروردین 1403
رخدادشهر » جامعه » آخرین وضعیت پرونده «سما جهانباز»؛ این دختر کجاست؟ / بازداشت یازدهمین متهم پس از تبرئه ۱۰ نفر

آخرین وضعیت پرونده «سما جهانباز»؛ این دختر کجاست؟ / بازداشت یازدهمین متهم پس از تبرئه ۱۰ نفر

کد خبر: 8830

تسنیم نوشت: سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی شیراز از بازداشت یازدهمین متهم در پرونده گم‌شدن "سما جهانباز" دختر جوان اصفهانی خبر داد.

افشین محمدی دره‌شوری معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در تشریح آخرین جزئیات پرونده ناپدید شدن "سما جهانباز" دختر اصفهانی در شیراز، با اشاره به اینکه تحقیقات قضائی این پرونده به‌صورت شبانه‌روزی و دقیق تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال بررسی است، اظهار داشت: اخیراً یک نفر دیگر مرتبط با این پرونده بازداشت شده است و تحقیقات قضائی و پلیسی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هنوز از سرنوشت این دختر جوان خبر قطعی در دست نیست گفت: در روند پیگیری و بررسی این دختر اصفهانی تاکنون ۱۱ نفر دستگیر شدند که تعداد ۱۰ نفر به‌دلیل تکمیل اولیه تحقیقات و رفع ظن فعلاً آزاد شده‌اند و اخیراً یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی با نظارت مستقیم مقام قضائی همچنان ادامه دارد و همه دستورات لازم قضائی به ضابطین در جهت باز شدن گره این پرونده همچنان ادامه دارد و ان‌شاءالله بتوانیم زودتر به نتیجه برسیم و در خصوص آن اطلاع‌رسانی کنیم.

محمدی دره‌شوری با ابراز اینکه به‌لحاظ قضائی و پلیسی در خصوص سرنوشت سما هر موضوعی محتمل و از فرضیات است، بیان کرد: پسر پیراهن‌قرمزی نیز که پدر سما مدعی است که او دخترش را ربوده است دستگیر شد و مدت‌ها در بازداشت بود که با بررسی‌های انجام‌شده توسط تیم ویژه پلیس آگاهی و بررسی دوربین‌ها و به‌دلیل‌ فقد دلایل بزهکاری، فعلاً آزاد شده است.

سما سمیران جهانباز دختر ۲۲ساله اصفهانی، تابستان امسال همراه خانواده‌اش به منزل یکی از اقوامشان در شیراز رفته بود. او شب بیست و پنجم تیرماه برای فروش یک قطعه طلای کوچک به طلافروشی رفت و تلفنی به مادرش خبر داد ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دیگر به خانه می‌رسد، اما بعد از این تماس گوشی‌اش خاموش شد و از آن روز تا حالا هیچ خبری از او نشده است!

آخرین وضعیت پرونده «سما جهانباز»؛ این دختر کجاست؟ / بازداشت یازدهمین متهم پس از تبرئه ۱۰ نفر

بی‌خبری ۳ماهه از دختر خبرسازی که در شیراز گم‌ شد/ ماجرای تماس مشکوک سما با دوستش چه بود؟ چرا سما (دختر اصفهانی) در شیراز مفقود شده؟ پیشنهاد افزایش ۱۰درصدی نرخ دیه در سال ۱۴۰۲/ سقف پرداخت خسارت بدون کروکی تغییر می‌کند؟ واکنش دادگستری به جنجال عکسی از حمید قره‌حسنلو با دستبند در بیمارستان

۲۳۳۲۳۶

منبع: khabaronline-1733341

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید