سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » توصیه انسیه خزعلی به «مسوولان» درباره «بانوان شاغل خواهان فرزندآوری»

توصیه انسیه خزعلی به «مسوولان» درباره «بانوان شاغل خواهان فرزندآوری»

کد خبر: 8713

ایرنا نوشت: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مسئولان مربوطه اجازه نمی دهند که بانوان فرزندآوری داشته باشند یا مرخصی های لازم یا دورکاری انجام دهند در صورتیکه مسئولان با این موضوع همراهی کنند، در واقع حمایت از کشور و حمایت از فرزندآوری است و باید پشتیبان آنها باشیم.

انسیه خزعلی در همایش بانوان حراست که با عنوان «زن، عفت، امنیت» در سالن اجالس سران با حضور بانوان حراست کل کشور برگزار شد، افزود: امام خمینی(ره) زمینه رشد و تعالی را برای زنان فراهم کردند. ما زنان بیشتر از دیگران مدیون امام(ره) هستیم زیرا زمینه فعالیت و امنیت و حرکت را امام(ره) برای ما فراهم کرد.

وی ادامه داد: زمانیکه حرکت مسیر دانشی برای مردان هفت برابر و برای زنان هفده برابر بعد از انقلاب می شود و برای ما با این سرعت چشم گیر سعی می کنند پرده بردارند باید به اهمیت نقش زنان پی برد و البته هرگز مطلوبی را که باید به آن برسیم کتمان نمی کنیم و فاصله زیاد است.

خزعلی تصریح کرد: رهبر انقلاب در آخرین سخنانی که برای بانوان ایرانی دارند تاکید می کنند که باید بر مسئولیت زنان و از بانوان فرهیخته کمک کنیم.

وی ادامه داد: باید به جامعه و جهان الگوی سومی ارائه دهیم که ضمن کامل بودن بتوانند در همه زمینه ها و عرصه ها استعدادهای بی نظیر زنان را به نمایش بگذارد و اجازه ندهد که زنان مایه سوءاستفاده سرمایه داران و کاسبان رسانه قرار گیرد.

معاون رییس جمهور گفت: شما زنان حافظ جهت دهی بسیاری از مسائل راهبردی کشور در صحنه عمل و اقدام هستید و بسیار مهم هست که همه کارهای ما باید براساس اخلاق پیش رود و در همه حرکت های ما اخلاق و شیوه صحیح تربیتی قرار بگیرد.

خزعلی ادامه داد: باید بتوانیم حدود و وظایف خود را بشناسیم که متاسفانه یکی از مواردی است که ضربه آن را می خوریم. ما در اجرا با مشکل روبرو هستیم و در موضوع زنان هم شاید نقض هایی در قانون باشد اما همان قانون هم عمل نمی شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: یکی از موضوعات این است که مسئولان مربوطه اجازه نمی دهند که بانوان فرزندآوری داشته باشند یا مرخصی های لازم یا دورکاری انجام دهند در صورتیکه مسئولان با این موضوع همراهی کنند، در واقع حمایت از کشور و حمایت از فرزندآوری است و باید پشتیبان آنها باشیم. امیدوار هستم سیاست های خوبی که پایه گذاری می شود نیز به خوبی به اجرا در آید.

همایش بانوان حراست با عنوان «زن، عفت، امنیت» روز گذشته(سه شنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد.

۲۱۲۱

منبع: khabaronline-1732050

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید