جمعه، 7 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » موزه ملی انقلاب اسلامی بر صیانت از دستاوردهای انقلاب تأکید کرد

موزه ملی انقلاب اسلامی بر صیانت از دستاوردهای انقلاب تأکید کرد

کد خبر: 8510

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بر صیانت از دستاوردهای این انقلاب تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیران و کارکنان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با حضور پرشور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، همه اقشار مختلف و دلسوزان ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کرده و بر صیانت از دستاوردهای این انقلاب که ثمره مجاهدت‌ها و خون پاک هزاران شهید سرافراز کشور است تاکید ورزیده و استمرار این مسیر را تحت منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تا ظهور حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) از خداوند متعال خواستار است.

بسم الله الرحمن الرحیم

" وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا "

ملت ایران در روز ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ با استقبال پرشور از رهبر جاودانه انقلاب، سرود فتح و پیروزی را سر داده و شمیم دل انگیز آزادی را در سراسر فضای ایران اسلامی منتشر کردند و این بازگشت، سرآغاز غلبه اراده مردم بر نظام ستمشاهی و استکبار جهانی بود. انقلابی که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی ملت، نه تنها باعث قطع ید و منافع استکباری شد، بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان به وجود آورد که با الگوگیری از آن، منافع ظالمان و ستمگران به خطر افتاد و تمامی معادلات سیاسی استکبار را بر هم ریخت و ایران کانون توجه سیاستمداران و عموم مردم جهان شد.

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور پیروزی ملتی است که از سال‌ها ظلم و ستم طاغوت به ستوه آمده و با عنایت الهی، ایستادگی و مجاهدت حول ولایت بنیانگذار عظیم‌الشأن انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به عزت، افتخار، آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی دست یافتند. انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی قرن بیستم بود.

ملت خداجو، عدالت خواه، استقلال طلب و استکبار ستیز ایران با انقلاب اسلامی خود بزرگترین حادثه قرن را رقم زده و معادلات سیاسی جهان را تغییر دادند. پیروزی این انقلاب بزرگ با طرحی نو و مستقل در برابر الگوهای شیطانی چپ و راست، قطعاً برای استکبار جهانی قابل تحمل نبود و از این رو دشمنان اسلام و قرآن با تحمیل جنگ و انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها، کوشیدند این نظام نوپا، مردمی و الهی را تضعیف کنند. اما رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و حضور بصیرانه ملت ایران در صحنه‌های مختلف موجب گردید تا تمامی این فتنه‌ها خنثی شده و امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی پربارتر و پر ثمرتر از هر زمان دیگری باشد. امروز جمهوری اسلامی ایران در آستانه صعود به مرتفع‌ترین قله‌های پیشرفت، اقتدار و توسعه همه جانبه قرار دارد و این خود پیامی است روشن برای جهانیان که دوران زورگویی، قلدری، ستمگری و استعمار به پایان رسیده است.

مدیران و کارکنان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با حضور پرشور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، همه اقشار مختلف و دلسوزان ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و بر صیانت از دستاوردهای این انقلاب که ثمره مجاهدت‌ها و خون پاک هزاران شهید سرافراز کشور است تاکید ورزیده و استمرار این مسیر را تحت منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تا ظهور حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) از خداوند متعال خواستار است.

کد خبر 5706399

منبع: mehrnews-5706399

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید