جمعه، 7 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » واکنش‌ها به خبر «پلمب مطب و منع طبابت» پزشکی که به روحانیت و یک زن محجبه توهین کرده بود

واکنش‌ها به خبر «پلمب مطب و منع طبابت» پزشکی که به روحانیت و یک زن محجبه توهین کرده بود

کد خبر: 8341

کاربران خبرآنلاین به خبر احضار پزشک «هتاک به روحانیت و یک بانوی محجبه» واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرآنلاین، مدتی قبل تصاویری در فضای مجازی مبنی بر اظهارات توهین‌آمیز یک پزشک نسبت به یک زن محجبه و روحانیت منتشر شد، درپی این اتفاق دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی دستورات لازم خطاب به دادستان عمومی و انقلاب کاشمر صادر کرد.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، محمدحسین درودی اظهار داشت: در این راستا پرونده قضایی تشکیل، پزشک هتاک احضار و پس از تفهیم اتهام ، قرار قانونی لازم صادر و مطب این پزشک پلمب شد.بر اساس قرار نظارت قضایی صادر شده، این پزشک در حال حاضر از انجام فعالیت‌های پزشکی منع شده ‌و تحقیقات و اقدامات قانونی در این زمینه ادامه دارد.

انتشار این خبر واکنش‌های متفاوتی میان کاربران در فضای مجازی و البته در وب‌سایت خبرگزاری خبرآنلاین داشت، کاربری که خودش را رکسانا آریا عبادی معرفی کرده معتقد است چنین اتفاقی رخ نداده و به نظر او ماجرا از اصل اشتباه است. او در پیام خودش برای خبرآنلاین نوشته که «چادر از سر مراجعین کشیدن که قطعا دروغ است! آنهم از نوع شاخدارش»

کاربر دیگری که خودش را معرفی نکرده اصل ماجرا را پذیرفته اما از رفتار پزشک ابراز نارضایتی می‌کند، او در کامنتی نوشته که «چه تلخ آدم از پزشک و حس وظیفه شناسیش ناامید میشه»

همچنین یک کاربر دیگر در نظری مشابه نوشته: «این اقدام قانونی باید انجام می‌شد. وجود چنین افرادی در نظامی پزشکی در جامعه تحصیل کرده تاسف باره.»

«خیلی حرکت زشتی بوده» و «مگر این پزشک عقل ندارد.» جزو مواردی از واکنش کاربران بود که پزشک را مخاطب خود قرار دادند.

برخی از کاربران هم به مجازات درنظر گرفته شده واکنش داشتند و معتقد بودند این حد از محدودیت و مجازات زیاد است، مثلاً یکی از مخاطبان با نوشتن یک کامنت واکنش نشان داده که «کجای قانون مجازات اسلامی همچین مجازاتی در نظر گرفته؟» یا کاربر دیگری نوشته: «چرا باید مطبش پلمپ بشه، میشه با صحبت کردن او را ارشاد کرد و اخطار داد، و به حرف طرف مقابل گوش داد.»

همچنین در واکنش مشابه مخاطبی که خود را فریدون معرفی کرده برای خبرآنلاین نوشته که :«سعی کنید مجازات این پزشک با مروت و مهربانی باشد، احتمالا در حالت عصبانیت شدید بوده وکنترل نداشته است.»

مخاطب دیگری که خودش را «محمد» معرفی کرده در واکنش خودش نوشته: «اگر یک روحانی به پزشکان توهین کرده بود خلع لباس می‌شد؟»

شما می‌توانید تعداد بیشتری از نظرات و متن اصلی خبر را بخوانید.

۲۳۳۲۳۳

منبع: khabaronline-1728582

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید