شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » میراث فرهنگی و گردشگری » از افتتاح نمازخانه تا بوم گردی در حاشیه نمایشگاه گردشگری تهران

از افتتاح نمازخانه تا بوم گردی در حاشیه نمایشگاه گردشگری تهران

کد خبر: 8211

در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران قرار است ۹۲ مورد تأسیسات گردشگری در پایتخت نیز افتتاح شود برخی از این تاسیسات شامل نمازخانه، واحد بوم گردی و بیشتر آنها دفاتر خدمات مسافرتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این هفته همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که از روز ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود، ۹۲ تأسیسات گردشگری نیز در پایتخت افتتاح خواهد شد. در این میان ۶۲ دفتر خدمات مسافرتی که در مجموع اشتغال به کار ۳۱۰ نفر را در پی خواهد داشت به صورت مجازی افتتاح می‌شوند.

همچنین در این فهرست تأسیسات گردشگری، محوطه سازی زیرساخت‌های گردشگری رباط کریم، نمازخانه زیرساخت گردشگری شهرستان بهارستان، ارائه مجوز پروانه کارگاهی صنایع دستی نیز به چشم می‌خورد.

قرار است یک هتل چهار ستاره نیز در میدان ولیعصر تهران افتتاح شود در این میان دو مهمانپذیر در شهر تهران و یک اقامتگاه سنتی در شهرستان دماوند افتتاح خواهند شد.

مرکز تفریحات و سرگرمی بوستان بسیج نیز جزو این فهرست است. بقیه تأسیسات نامبرده شده مربوط به سفره خانه‌های سنتی است که بیشتر آنها در شهر تهران واقع شده‌اند. در این میان یک اقامتگاه بوم گردی نیز در روستای خاوه افتتاح خواهد شد.

کد خبر 5700844

منبع: mehrnews-5700844

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید