شنبه، 29 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست » ایام الله دهه فجر فرصت مناسب برای جهاد تبیین است

استاندار اصفهان در آیین عطرافشانی مزار شهدا:

ایام الله دهه فجر فرصت مناسب برای جهاد تبیین است

کد خبر: 8090

استاندار اصفهان گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا در مراسم های مختلف آنچه که بودیم را بیان و آنچه تبدیل شدیم را تبیین کنیم.

رخدادشهر: سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان صبح امروز دوزادهم بهمن ماه در آیین عطر افشانی مزار شهدا در گلستان شهدای اصفهان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: پس از سال ها تبعید در چنین روزی مردم کشورمان شاهد حضور با خیر و برکت حضرت امام خمینی(ره) در ایران بودند.

وی ادامه داد: قطعا این رویداد عظیم و این انقلاب بی مانند تفاوت های اساسی با سایر انقلاب های دنیا دارد. در انقلاب ایران اسلامی تغییر نگرش های بسیاری در حوزه های مختلف اتفاق افتاد که این تغییر رویکرد را مدیون حضرت امام خمینی(ره) و مردم فهیم کشورمان هستیم.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این ایام را به دلیل گره خوردن به خواست صریح خداوند «ایام الله دهه فجر» می نامیم. در این روزها با دم مسیحایی حضرت امام خمینی(ره) و همراهی و جانفشانی مردم، ایران عزیز از زیر بار ظلم حکومت طاغوت رها شد.

وی خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا در مراسم های مختلف آنچه که بودیم را بیان و آنچه تبدیل شدیم را تبیین کنیم. اگر این اتفاق نیفتد دشمن با مکر فراوان و بمباران تبلیغاتی کاری می کند تا قدر گوهر ارزشمند انقلاب جمهوری اسلامی را ندانیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، استاندار اصفهان تشریح کرد: در یکی از مصاحبه های به جامانده از نخست وزیر دوره پهلوی نقل شده: «وقتی به خوزستان رفته بودم با باشگاهی برخورد کردم که ورود سگ و ایرانی در آن ممنوع بود» این فرد در خاطره دیگری می گوید: «سوار اتوبوس که می شدیم اگر یک آمریکایی حضور داشت هموطنان ما اجازه نشستن نداشتند و اگر صندلی خالی و سگ آن فرد آمریکایی همراهش بود آن سگ برای استفاده از صندلی در اولویت بود.» این ها خاطرات هویدا نخست وزیر پهلوی و از واقعیت های گذشته کشور ماست.

وی افزود: در حوزه سلامت کار به جایی رسیده بود که امیدی به دستیابی مردم به امکانات سلامت وجود نداشت. زمانی پزشکان پاکستانی و هندوستانی مردم ما را بدون امکانات درمان می کردند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: امروز بمباران تبلیغات منفی دست از سر مردم ما بر نمی دارد. دشمن همواره به دنبال نا امید کردن مردم ماست و برای رسیدن به این خواسته شبانه روز در حال تلاش و همه امکانات و داشته های خود را به میدان آورده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط جهاد تبیین بسیار با اهمیت است و نباید این موضوع مهم نادیده گرفته شود. به لطف خداوند جمهوری اسلامی علیرغم همه تحریم ها به جایگاه والایی رسیده و باید مردم ما و جهانیان از این افتخارات و دستاوردها مطلع باشند.

مرتضوی افزود: جوانان برومند کشورمان در حال تلاش هستند تا از کشورهای بیگانه بی نیاز شویم از طرفی وظیفه مسئولین این است که ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند و برای رسیدگی به امور مردم خاضعانه تلاش کنند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید