جمعه، 10 فروردین 1403
رخدادشهر » استان‌ها » آموزش صنایع دستی به دانش آموزان مهریزی

آموزش صنایع دستی به دانش آموزان مهریزی

کد خبر: 7825

یزد- رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز از برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی برای دانش آموزان مهریزی خبر داد.

علی‌اکبر قانعی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری دوره های آموزش رشته مینای سفال در مهریز خبر داد و اظهار داشت: هنر راه بسیار خوبی برای درمان استرس و مشکلات اضطرابی در کودکان است و فعالیت‌های هنرمندانه به آنها کمک می‌کنند که موضوعات دیگری مثل خواندن و ریاضیات را بهتر یاد بگیرند.

وی افزود: همچنین آموزش هنر به کودکان به بهبود تحول دیداری، حرکتی و اجتماعی کودکان نیز کمک می‌کند و وسیله‌ای برای بیان احساسات، تجربیات و هیجانات آن‌ها محسوب می‌شود و کودکان می‌توانند از آن به عنوان روشی برای برقراری ارتباط استفاده کنند.

قانعی تصریح کرد: با توجه به مسائل یاد شده و با برنامه ریزی و با تعامل و همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان مهریز و مدرسه سما، مربیان دو دوره پایه اول و دوم برای آموزش رشته مینای سفال انتخاب شدند و آموزش‌های مورد نیاز به آنها ارائه شد.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوان با برگزاری دوره های هنری و صنایع دستی، ضمن مهارت آموزی به دانش آموزان، بتوانیم برنامه ریزی گسترده‌تری برای کودکان و نوجوانان این شهرستان در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و مهارت آموزی انجام دهیم.

کد خبر 5693272

منبع: mehrnews-5693272

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید