جمعه، 31 فروردین 1403
رخدادشهر » استان‌ها » «سردار حسام»، عمر خود را صرف انقلاب اسلامی کرده است

«سردار حسام»، عمر خود را صرف انقلاب اسلامی کرده است

کد خبر: 7821

همدان- استاندار همدان گفت: «سردار حسام»، کسی است که عمر خود را صرف انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر جمعه در آئین نکوداشت چهره ماندگار انقلاب استاد حسام که در همدان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، یاد و خاطر ۸۰۰۰ شهید استان همدان و امام راحل (ره) را گرامیداشت و گفت: شهدایی که خودشان امام زادگانی هستند واجب تعظیم هستند.

وی با بیان اینکه امروز در این مکان جمع شدیم تا تقدیر و تکریم از فردی ا در پیش بگیریم که برای ما در این دوران درخشان از ارزش‌های قرآن، اسلام فرهنگ و انقلاب اسلامی دفاع کرده است و اسوه است؛ اظهار کرد: استان همدان به خودش افتخار می‌کند که ستارگان و انسان‌های بزرگی را در پرورش داده است، انسان‌های بزرگی همچون سردار حسام.

استاندار همدان با بیان اینکه از این بزرگواران، امروز از سردار حسام برای ایثارگری‌هایی ها، فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌هایی که در دوران دفاع مقدس انجام داده است، تجلیل می‌شود؛ ادامه داد: مقام معظم رهبری ۳ کتاب این استاد عزیز را تقریظ کرده‌اند، کتاب‌های همچون آب هرگز نمی‌میرد، مهاجر سرزمین آفتاب و کتاب وقتی مهتاب گم شد؛ که با خواندن این کتاب‌ها به شخصیت سردار حسام احساس لطف و محبت کردند و ما نیز باید قدردان این عزیزان باشیم.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: امروز این افتخار را داریم در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سردار حسام تقدیر به عمل آوریم و قدردان زحمات این بزرگوار باشیم.

کد خبر 5693251

منبع: mehrnews-5693251

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید