جمعه، 10 فروردین 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دانشجویان باید با مسائل مهم بنیادین انقلاب آشنایی یابند

دانشجویان باید با مسائل مهم بنیادین انقلاب آشنایی یابند

کد خبر: 7805

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: دانشجویان باید با مسائل مهم بنیادین انقلاب آشنایی یابند تا مسیر آینده انقلاب را بهتر پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح جمعه در نشست با مدیریت و کارکنان دانشگاه دلوار اظهار داشت: دانشگاه آزاد به عنوان دانشگاهی که پس از انقلاب به وجود آمده، نقش بسیار مهم و مؤثری در این چهار دهه در پیشرفت و آبادانی و عدالت در توزیع علم در نقاط مختلف کشور داشته است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه دانشجویان باید با مسائل مهم بنیادین انقلاب آشنایی یابند تا مسیر آینده انقلاب را بهتر پیش ببرند، افزود: باید فضا را طوری هموار کنیم تا جوانان و دانشجویان بهتر متوجه شوند که چه کسانی برای توسعه و پیشرفت نظام و کشور، جان خود را فدا کردند.

لطفی تاکید داشت: مدیریت دانشگاه دلوار با شناسایی اقلیم تنگستان، و همچنین ظرفیت‌های دریایی، کشاورزی و گردشگری آن، جوانان را برای ایفای نقش در این حوزه‌ها مشتاق و آماده کرده و به خوبی از ظرفیت آنها استفاده کند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: هر چقدر که از عمر دانشگاه آزاد گذشته، سن دانشجویانی که وارد این مرکز شده‌اند، کاهش یافته که باید از این ظرفیت مهم بهره کافی را برد، نیروی جوانی که به سمت دانشگاه می‌آید، به عنوان یک ظرفیت می‌تواند به فعالیت‌های دانشگاه نیز کمک کند.

احمد لطفی خاطرنشان کرد: اگر پذیرش دانش‌آموز و دانشجو کم شده، معنی آن این نیست که استقبال از دانشگاه و تحصیل کم شده و در این شرایط مدیران دانشگاه‌ها باید به عنوان یک فرصت به این مساله نگاه کرده و به کارهای زیربنایی و پایه‌ای خود بپردازند.

مقام عالی دولت در تنگستان عنوان کرد: این آمادگی را داریم که از دانشجویان دانشگاه آزاد دلوار برای تأمین مسکن، ازدواج و ایجاد شغل پشتیبانی و حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت دانشگاه آزاد بیانیه گام دوم را به عنوان سرلوحه کاری و مدیریتی خود قرار دهد، بیان کرد: دانشجویان جوان، مخاطب گفته‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم‌انقلاب هستند و مهم‌ترین مقوله در بیانیه گام دوم، مساله سبک زندگی اسلامی و ازدواج است که جوان را در مسیر درست قرار می‌دهد.

لطفی خواستار شد: یک مرکز در دانشگاه دلوار برقرار شود تا با مشاوره به دانشجویان، هم به صورت علمی و مهارت‌افزایی و هم در مسائل فردی، فرهنگی و اجتماعی، به دانشجویان کمک کند و با پشتیبانی از دانشجو، مسیری برای بروز استعداد و پیشرفت ایشان باز کند.

لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد اسلامی دلوار بالغ بر هشتصد دانشجو دارد که غالب آنها بومی استان بوشهر هستند.

کد خبر 5693151

منبع: mehrnews-5693151

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید