شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۱۵۰ هزار نفر از نیروهای مسلح آموزش دیده‌اند

۱۵۰ هزار نفر از نیروهای مسلح آموزش دیده‌اند

کد خبر: 7804

اردبیل- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: در سال‌جاری و ۱۰ ماهه امسال ۱۵۰ هزار نفر از نیروهای مسلح آموزش با محوریت پیشگیری از جرم دیده‌اند.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نیروهای مسلح، نیروهای قابل اعتماد در جامعه هستند و همواره شأن و منزلت آنها حفظ شده است.

وی رویکرد این سازمان را در حوزه پیشگیری از وقوع جرم یادآور شد و تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با آشنایی بیشتر نیروهای مسلح زمینه وقوع جرم را در بین نیروهای مسلح کاهش دهیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور گفت: با دوره‌هایی که در سال‌های اخیر برگزار شده، ما امروز نتیجه مطلوبی را در کاهش جرایم شاهد هستیم به طوری که در بین نیروهای مسلح در سال‌های اخیر وقوع جرایم به شدت کمتر شده است.

حجت‌الاسلام پورخاقان افزود: در همه استان‌ها بخش آموزش ما فعال شده و در ۱۰ ماهه امسال ۱۵۰ هزار نفر از نیروهای مسلح در سطح کشور با محوریت پیشگیری از جرم مورد مراقبت و آموزش قرار گرفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما باید به عناوین مختلف جرم که در قانون تعریف شده، آشنایی پیدا کنند تا با اطلاع از این موارد، زمینه وقوع کمتر جرایم را در بین نیروهای مسلح شاهد باشیم.

کد خبر 5692991

منبع: mehrnews-5692991

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید