شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اجرای پروژه‌های راهداری در پارس‌آباد بی‌نظیر است

اجرای پروژه‌های راهداری در پارس‌آباد بی‌نظیر است

کد خبر: 7766

پارس‌آباد- فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: پروژه‌های اجرایی در حوزه راه در شهرستان پارس‌آباد بی‌نظیر است و ما شرایط مطلوب و مناسبی را در این حوزه شاهد هستیم.

جابر جهان‌بین در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم شمال استان توسعه راه‌ها و ایمن‌سازی در این بخش است تا از بروز حوادث و تصادفات ناگوار در جاده‌های شمال استان جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: پروژه‌های خوبی در سال‌های اخیر در شمال استان به همت راه و شهرسازی و راهداری در حال اجرا است که از پارس‌آباد به سمت سربند و سربند به سمت سه راهی مشگین‌شهر این پروژه‌ها به سرعت در حال انجام است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد به علت توقف اجرای این پروژه‌ها به دلیل تأمین نشدن منابع مورد نیاز پیمانکاران اشاره کرد و گفت: با پیگیری استاندار اردبیل و نماینده پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حساب پیمانکار پرداخت شده تا دوباره عملیات اجرایی راهسازی را در این شهرستان شاهد باشیم.

جهان‌بین افزود: علاوه بر راه‌های اصلی، در بخش‌ها و روستاهای این شهرستان نیز در یک اقدام بی‌سابقه ۷۰ کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و زیرسازی در سال‌جاری انجام شده و قطعاً این روند با قوت و قدرت بیشتر به انجام خواهد رسید.

وی در مورد تنش آبی روستاها و مناطق شهری پارس‌آباد نیز خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی اسلام‌آباد تکمیل و به بهره‌برداری رسید و تلاش بر این است تا مجتمع تازه‌کند نیز با اجرای خط انتقال ۱۴ کیلومتری به بهره‌برداری برسد تا مشکل تأمین آب در شهرها و روستاهای پارس‌آباد به نقطه پایانی برسند.

جهان‌بین در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با همت بسیج سازندگی طرح‌های آبرسانی روستایی همچنان ادامه دارد و در کنار آن با توجه به افزایش جمعیت شهری، احداث مدول دوم تصفیه‌خانه آب پارس‌آباد در حال پیگیری است تا با تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه به انجام رسیده و در فصول پیک مصرف، افت فشار را شاهد نباشیم.

وی از تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پارس‌آباد خبر داد و بیان کرد: در دولت سیزدهم این پروژه راکد فعال شده و ما در سفر استاندار اردبیل ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه درخواست کردیم که با موافقت استاندار اردبیل قرار است پروژه فعال‌تر شود.

جهان‌بین در مورد مشکل آب قشلاقات عشایری نیز ادامه داد: آبرسانی به ۳۰ قشلاق با تانکر سیار انجام می‌شد که در دهه فجر با بهره‌برداری از فاز اول پروژه عظیم «آج‌اشمه» انتظار می‌رود این قشلاقات از آب پایدار بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از حل اختلاف عشایر با کشت و صنعت خبر داد و گفت: اختلاف عشایر با کشت و صنعت در محدوده اراضی تا پایان امسال به اتمام رسیده و این پرونده بسته خواهد شد تا عشایر به زمین‌های مورد نظر خود دست پیدا کنند.

کد خبر 5692924

منبع: mehrnews-5692924

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید