جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تسهیلات اشتغال زایی به مدد جویان کمیته امداد پرداخت می شود

تسهیلات اشتغال زایی به مدد جویان کمیته امداد پرداخت می شود

کد خبر: 7707

یاسوج_ رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک شهرستان بویراحمد گفت: تسهیلات اشتغال زایی به مدد جویان کمیته امداد پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصیب حیدری در اردوی جهادی افزود: در راستای ایجاد اشتغال افراد بیکار نیز با پرداخت تسهیلات اشتغال و طرح اشتغال خانگی از ۱۰ میلیون تومان تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان جهت طرح‌های انرژی خورشیدی، دامداری و زنبور داری، گیاهان دارویی و سایر مشاغل از اهالی روستا چه افراد زیر چتر حمایتی چه افرادی که در چرخه حمایت نیستد، توان اقدام داریم.

حیدری در خصوص احداث مسکن اظهار کرد: خانوارهای دو نفر به بالا که بتوانند پروانه ساخت مسکن تهیه کنند هم می‌توانند از تسهیلات و بلاعوض این نهاد مشروط به دریافت وام بنیاد مسکن بهرمند شوند.

وی ابراز داشت: همچنین منازل مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد که شرایط و قابلیت تعمیر را داشته باشند، در صورت همکاری آنان تعمیر خواهند شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بویراحمد در بحث لوازم خانگی روستای بازدید شده اردوی جهادی یاد آور شد: افراد تحت حمایتی که از سه سال گذشته لوازم خانگی دریافت نکرده‌اند، امروز شناسایی و برای آنان یک قلم لوازم ضروری در سامانه با الویت اول ثبت وان شاء الله در اولین مرحله اختصاص کالا بهرمند می‌شوند.

کد خبر 5692470

منبع: mehrnews-5692470

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید