جمعه، 31 فروردین 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جلادان دیروز مدعی دموکراسی و آزادی شده اند

جلادان دیروز مدعی دموکراسی و آزادی شده اند

کد خبر: 7668

گرگان- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: اجازه ندهیم که جلادان دیروز خود را مدعی آزادی و دموکراسی نشان دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسفعلی شکری ظهر چهارشنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: تعلل و تساهل در امر تبیین و بازگویی ثمرات و دستاوردهای انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی سبب شد که جلادان دیروز که دستان آنها به خون بیش از ۱۵ هزار نفر از جوانان ایران آلوده است، خود را مدعی آزادی و دموکراسی نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: باید ثمرات انقلاب بازگو شود اما در این بخش نباید به دروغ یا غلوگویی متوسل شویم، بازگویی صادقانه تلاش مسئولان و رهاوردهای این کوشش موجب امیدآفرینی و نشاط آفرینی در کشور می‌شود.

وی گفت: با وجود همه تلاش‌ها، در بخش‌هایی از کشور دچار نقص و ضعف هستیم که باید این مسائل شناسایی و برای جبران کاستی‌ها آستین همت را بالا بزنیم.

شکری ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بسیاری از شعارهای مختلف رنگ واقعیت به خود گرفته و شاهد گام‌های ارزشمندی برای تحقق عدالت اجتماعی در سطوح سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هستیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برای تحقق حداکثری اهداف عالیه انقلاب اسلامی علاوه بر همراهی مردم نیازمند اهتمام مجاهدانه مدیران هستیم.

کد خبر 5691899

منبع: mehrnews-5691899

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید