جمعه، 10 فروردین 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تفاهمنامه اجرای پتروشیمی گلستان امضاء شد

تفاهمنامه اجرای پتروشیمی گلستان امضاء شد

کد خبر: 7615

گرگان- تفاهم نامه اجرای پروژه پتروشیمی گلستان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، استاندار گلستان و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهم نامه اجرای پروژه پتروشیمی گلستان روز سه شنبه با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان و علی عسگری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به امضا رسید.

در آیین امضای این تفاهم نامه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، مقرر شد تا هلدینگ خلیج فارس از طریق افزایش سرمایه در راه اندازی پروژه پتروشیمی گلستان سرمایه گذاری کند.

بر اساس این تفاهم نامه استانداری گلستان متعهد می شود تمامی فرایند ها و اقدامات لازم را از طریق فرابورس برای واگذاری سهام مجتمع پتروشیمی گلستان، پس از افزایش سرمایه در چارچوب مقررات و ضوابط قانونی تسهیل و تسریع کند.

بر اساس این تفاهم نامه هلدینگ خلیج فارس تمامی اقدامات لازم در فرایند افزایش سرمایه تحت نظارت فرابورس را انجام خواهد داد. همچنین این هلدینگ سرمایه گذاری تلاش خود را برای آماده سازی هرچه سریعتر پروژه در راستای اهداف کلان نظام به کار خواهد گرفت.

پروژه پتروشیمی گلستان ۱۷ سال قبل با بیش از ۹۱ هزار سهامدار عمومی کلنگ زنی شد اما متاسفانه در طول سالیان گذشته گره های اجرای آن افزایش یافت.

دولت سیزدهم و در راس آن رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه یکی از اصلی ترین برنامه های خود در گلستان را رفع گره کور پتروشیمی گلستان قرارداده و با حمایت همه جانبه در طول قریب به یک سال مسئله پتروشیمی گلستان رفع شد.

کد خبر 5691325

منبع: mehrnews-5691325

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید