جمعه، 7 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برگزاری ۴ کارگاه با حضور هنرمندان در راستای برپایی جشنواره

برگزاری ۴ کارگاه با حضور هنرمندان در راستای برپایی جشنواره

کد خبر: 7614

قم- دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی از برگزاری ۴ کارگاه با حضور هنرمندان کشور در استانهای مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی ظهر سه شنبه در نشست خبری هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی اظهار داشت: شهر قم امسال افتخار میزبانی جشنواره رضوی را در بخش گرافیک دارد که این امر به برکت حضور اساتیدی همانند استادی چون نجابتی، شجاعی، دوست محمدی است و کانون هنر شیعی این کار را اجرایی خواهد کرد.

حسینی گفت: تفاوتی که هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی با دوره‌های پیشین دارد آن است که برای مشارکت بهتر هنرمندان به حضور در این رویداد ملی مقرر شد تا ۴ کارگاه ملی در ۴ منطقه کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دو کارگاه در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد افزود: کارگاه پوستر روزهای ۳ تا ۵ اسفندماه در قم با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره ملی گرافیک رضوی افزود: کارگاه تصویرسازی نیز روزهای ۱۰ تا ۱۲ اسفند در شهر تهران به میزبانی هیأت هنر و کارگاه پرچم و کتیبه در مشهد روزهای ۵ تا ۸ فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

حسینی گفت: کارگاه کارتون با عنوان طنز ترسیمی نیز در شهر کرمانشاه با حضور هنرمندان کشور در این حوزه روزهای ۷ تا ۹ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی گفت: ۱۲ اردیبهشت ماه سال آینده مهلت ارسال آثار است که بعد از جمع آوری آثار داوری شروع خواهد شد و در ده مهرماه همزمان با دهه کرامت از آثار رونمایی می‌شود.

حسینی گفت: اختتامیه هر بخش در هر یک از استان‌هایی که میزبان کارگاه هستند به صورت جداگانه برگزار خواهد شد و در نهایت اختتامیه نیز به صورت متمرکز در مشهد برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره ملی گرافیک رضوی بیان داشت: آثار هنرمندان به صورت دیجیتال دریافت خواهد شد و در پروتال اصلی جشنواره نیز قابل دریافت می‌باشد.

کد خبر 5691324

منبع: mehrnews-5691324

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید