پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سپاه پاسداران سردمدار مبارزه با تروریسم است

سپاه پاسداران سردمدار مبارزه با تروریسم است

کد خبر: 7612

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سپاه پاسداران سردمدار مبارزه با تروریسم است، گفت: هیچ تهدیدی از سوی آمریکایی‌ها بر علیه کشور و انقلاب بی پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر سه شنبه در جمع مدیران استان قزوین با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران اظهار کرد: اقدام نابخردانه پارلمان اروپا باعث ظهور و بروز حمایت جامعه از سپاه بیش از گذشته شد.

وی با تاکید بر اینکه محبت مردم به سپاه مایه افتخار سپاه و پاسداران است، افزود: سپاه سینه خود را در برابر گلوله دشمنان مردم سپر کرده و آماده جانفشانی برای این مردم در همه صحنه‌ها و میدان‌ها است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سپاه نمی‌خوابد تا بقیه در آرامش باشند، بیان کرد: هر دغدغه مندی که از آرامش خود برای آرامش مردم می‌گذرد، پاسدار است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران سردمدار مبارزه با تروریسم است، گفت: هیچ تهدیدی از سوی آمریکایی‌ها بر علیه کشور و انقلاب بی پاسخ نمی‌ماند.

رفیعی در پایان یادآور شد: دشمن در میدان رویارویی برابر نظام و انقلاب شکست خورده و حال بعد از اغتشاشات تلاش می‌کند نقطه قوت و اقتدار نظام را هدف قرار دهد اما بدون شک در این عرصه نیز ناتوان است.

کد خبر 5691319

منبع: mehrnews-5691319

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید