یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » پروژه های دهه فجر آزادشهر ۲۶۹ فرصت شغلی ایجاد می کند

پروژه های دهه فجر آزادشهر ۲۶۹ فرصت شغلی ایجاد می کند

کد خبر: 7561

گرگان- فرماندار آزادشهر با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۷ پروژه اقتصادی و عمرانی در این شهرستان طی ایام الله دهه فجر، گفت: این پروژه ها ۲۶۹ فرصت شغلی پایدار برای مردم شهرستان ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد کریمی ظهر سه شنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر تعداد ۲۰۷ طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۲۱ میلیارد تومان در شهرستان آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

فرماندار آزادشهر افزود: تعداد پروژه‌های اقتصادی ۸۹ فقره است که با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان منجر به ایجاد ۲۶۹ شغل پایدار در منطقه خواهد شد.

وی گفت: افتتاح طرح‌های گردشگری، مرمت و بهسازی واحدهای تولیدی، احداث گلخانه‌ها، بهره برداری از واحدهای تولید غذای آماده و نیمه آماده از جمله مهم‌ترین پروژه‌های بخش اقتصادی محسوب می‌شود.

کریمی ادامه داد: در حوزه پروژه‌های عمرانی تعداد ۱۱۶ پروژه کلنگ زنی و یا به بهره برداری خواهد رسید که اعتبارات این بخش ۴۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

فرماندار آزادشهر گفت: در ایام الله دهه فجر عملیات گازرسانی به هفت روستای این شهرستان تکمیل می‌شود که با بهره برداری از این پروژه، تعداد روستاهای دارای گاز در این شهرستان ۴۹ روستا خواهد شد و تنها روستای باقی مانده هم تا پایان سال از این نعمت برخوردار خواهد شد.

وی بیان کرد: بهره برداری از نمازخانه بین راهی خوش ییلاق با اعتبار چهار میلیارد تومان و چند پروژه تصفیه خانه در شهرک‌های صنعتی و پروژه‌های ورزشی از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرستان آزادشهر تلقی می‌شود.

کد خبر 5690899

منبع: mehrnews-5690899

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید