شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » «یک صدا ایران» یک‌صدایی را در آموزش و پرورش کشور ایجاد می کند

«یک صدا ایران» یک‌صدایی را در آموزش و پرورش کشور ایجاد می کند

کد خبر: 7531

گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: یک صدا ایران می‌تواند یکصدایی را در آموزش و پرورش کشور ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا نظری شامگاه دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: آموزش و پرورش بهترین محل برای فرهنگ سازی و انجام رویدادهای مستمر است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: آموزش و پرورش تلاش می‌کند فعالیت‌های آن ریشه‌ای باشد زیرا آینده ایران به دست دانش آموزان رقم می‌خورد پس باید کارها در آموزش و پرورش ریشه‌ای و فاخر باشد تا نظام به وسیله دانش آموزان به دست صاحب اصلی آن برسد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر کسب هویت ملی برای دانش آموزان تاکید دارند، گفت: تمام فعالیت‌های دانش آموزان باید بومی استانی و مطابق با ذائقه دانش آموزان باشد.

نظری تصریح کرد: برای هویت بخشی به دانش آموزان در استان در اولین قدم با احداث اتاق کودک مفاخر استان را معرفی کردیم تا دانش آموزان بزرگان ما نظیر فندرسکی و مختوم قلی را بشناسند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: بهترین شکل یادگیری برای دانش آموزان زبان هنر است و برای یادگیری به زبان هنر نیازمند هنرمند خوب هستیم تا اثر بخشی آن را ببینیم.

وی گفت: ذائقه دانش آموزان ما در بندرگز با مراوه تپه متفاوت است لذا سند تحول بنیادی بومی استانی شده، برش شهرستانی خورده و بر اساس ذائقه هر شهرستان به آن پرداخته می‌شود.

نظری با بیان اینکه یک صدا ایران می‌تواند رسالت کسب هویت ملی و شناسایی هنرمند متعهد را انجام دهد، گفت: بهترین استعدادها در آموزش و پرورش است و یک صدا ایران محلی برای شناساندن هنرمندان دانش آموز و پرورش دادن آنها است تا به وسیله آن بتوانیم هنرمندان متعهد را به کشور تقدیم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: یک صدا ایران می‌تواند یکصدایی را در آموزش و پرورش کشور ایجاد کند.

کد خبر 5690287

منبع: mehrnews-5690287

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید