جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۲۰۲ میلیارد ریال اراضی ملی در گلستان به بیت المال بازگشت

۲۰۲ میلیارد ریال اراضی ملی در گلستان به بیت المال بازگشت

کد خبر: 7520

گرگان- معاون حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در دی ماه سال جاری، بیش از هفت هکتار از اراضی دولتی به ارزش بیش از ۲۰۲ میلیارد ریال در گلستان به اراضی ملی مسترد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید شعبانیان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی یک ماه اخیر، در راستای اجرای وظایف قانونی، با پیگیری از طریق مراجع قضائی و اخذ دستور و هماهنگی با کلانتری‌ها، نسبت به اجرای احکام بیش از هفت هکتار از اراضی گلستان در شهرهای بندرترکمن و گرگان اقدام شده است.

معاون حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: این اراضی دارای ارزش ریالی ۲۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده و هم اکنون به بیت المال بازگرداننده شد.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹ مورد رفع تصرف به مساحت بیش از ۲۱ هکتار توسط یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی گلستان در نقاط مختلف استان انجام شده است.

شعبانیان بیان کرد: یگان حفاظت راه و شهرسازی استان با توجه به مسئولیت و وظایف خود با سودجویان و متعرضان به اراضی ملی و دولتی بدون اغماض و به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.

معاون حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: شهروندان هم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال نقش مهمی داشته و می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

کد خبر 5690300

منبع: mehrnews-5690300

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید