جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بیمارستان آموزشی ۴۰۰ تختخوابی در رامسر احداث می شود

بیمارستان آموزشی ۴۰۰ تختخوابی در رامسر احداث می شود

کد خبر: 7497

رامسر- رئیس پردیس پزشکی رامسر گفت: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی آموزشی و درمانی حضرت امام سجاد (ع) رامسر با مصوبه رئیس جمهور در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر پیمانی پیش ازظهر دوشنبه در جلسه چهارمین مجمع سلامت شهرستان در خصوص تقویت زیرساخت‌های حوزه درمان شهرستان افزود: ساخت مرکز ۴۰۰ تختخوابی آموزشی-درمانی امام سجاد (ع) رامسر با توجه به وجود مصوبه سفر ریاست جمهوری و اسناد پشتیبان با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی در دست اقدام است.

وی افزود: در خصوص کمبود نیروی متخصص با توجه به جمعیت فعلی و شناور شهرستان، علی رغم پیگیری و تلاش‌ها نسبت به جذب متخصصین، نیاز هست که رایزنی در خصوص جذب رشته‌های تک تخصصی و فاقد نیروی متخصص انجام پذیرد.

وی همچنین در خصوص راه اندازی دانشکده علوم پزشکی غرب با بیان اینکه که بخش اعظم مشکلات فعلی تمام حوزه‌های سلامت اعم از بهداشت، درمان و آموزش با استقرار دانشکده رفع خواهد شد، افزود: تقاضا دارم که در این مرحله فارغ از تنازعات منطقه‌ای و سیاسی، با همدلی، وحدت و هم رأیی تصمیم گیران، معتمدین و مسئولان با محوریت قانون و ارتقا علمی شاخص‌های سلامت هر چه زودتر استقرار دانشکده عملیاتی شود.

کد خبر 5689966

منبع: mehrnews-5689966

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید