شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برنامه‌های حوزه بانوان به صورت نظام مند پیگیری شود

برنامه‌های حوزه بانوان به صورت نظام مند پیگیری شود

کد خبر: 7473

اردبیل - مشاور و مدیرکل حوزه استاندار اردبیل گفت: برنامه‌های مرتبط با حوزه زنان به صورت تخصصی و نظام مند باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز پرزور ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: تحول‌آفرینی در فعالیت‌های مرتبط با امور بانوان و خانواده استان اردبیل با برنامه‌ریزی، شناخت نظام مسائل و سامان‌دهی امور مهم و اولویت‌دار در این حوزه امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: برای تحول‌آفرینی در فعالیت‌های مرتبط با امور بانوان و خانواده در استان اردبیل انتظار داریم ضمن پرهیز از پرداختن به مسائل سطحی با برنامه‌ریزی شناخت نظام مسائل و سامان‌دهی امور مهم و اولویت‌دار در این حوزه، اقدام شود.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار اردبیل افزود: شناخت صحیح از نظام مسائل بانوان و خانواده در استان و حرکت مجاهدانه به سمت حل واقعی این مسائل مورد انتظار استاندار است که برای تحقق این امر باید همه ظرفیت‌های موجود در جامعه به ویژه فعالان حوزه بانوان، صاحبان دیدگاه‌ها و یا سلایق مختلف در این حوزه را به میدان آورد و با یک هم‌افزایی و هم آوایی کارهای مهم را به دست بانوان فرهیخته این استان رقم زد.

پرزور با تاکید بر لزوم حرکت به‌سمت نقش‌آفرینی تخصصی بانوان بیان کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود که از نقش‌آفرینی‌های عمومی بانوان در جامعه به‌سمت نقش‌آفرینی تخصصی حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: برای معرفی و تربیت الگوهای عملی از شخصیت یک زن موفق مسلمان در عرصه‌های مورد نیاز استان لازم است دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اقدامات ویژه‌تری برای فعالیت تخصصی و حضور مسئولانه و اثرگذار بانوان در حیات اجتماعی جامعه طراحی و عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در این مراسم افسانه جهانی به عنوان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل معرفی و از تلاش‌های فریبا محمدلو تقدیر شد

کد خبر 5689920

منبع: mehrnews-5689920

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید