جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۳۰ هزار قلم داروی قاچاق در اردبیل کشف شد

۳۰ هزار قلم داروی قاچاق در اردبیل کشف شد

کد خبر: 7472

اردبیل - فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در بازرسی از یک خودرو در اردبیل ۳۰ هزار و ۶۷۹ عدد انواع دارو و قرص قاچاق و غیرمجاز کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد تقوی ظهر دوشنبه در جریان کشف و ضبط داروهای قاچاق در اردبیل اظهار کرد: در جریان این اکتشاف دو قاچاقچی غیربومی کشف و کالاهای قاچاق توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه قاچاق و ورود غیرقانونی اقلام اساسی به ویژه دارو خط قرمز ما در بدنه پلیس است، خاطرنشان کرد: با هرگونه تحرک اخلالگرانه در روند اقتصادی استان مبارزه می‌کنیم و اجازه تعدی در این حوزه را به هیچ قشر و گروهی نخواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه ۳ هزار و ۶۷۹ عدد انواع دارو و قرص قاچاق از این سوداگران کشف شد، تصریح کرد: برآورد ریالی این میزان دارو بیش از ۳۰ میلیارد ریال بود که با بازداشت دو قاچاقچی غیربومی این اقدام در اردبیل ناکام ماند.

تقوی افزود: خودرو سواری پراید حامل داروهای قاچاق و غیرمجاز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران یگان امداد شهرستان نیر توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور را یادآور شد و بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان نیر هنگام گشت‌زنی انتظامی در میدان شهریار این شهر به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و با هماهنگی قضائی خودرو را متوقف کردند.

تقوی با بیان اینکه هر دو قاچاقچی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: قاچاق کالا یک معضل اجتماعی است که مبارزه با این پدیده شوم بزرگترین کمک و حمایت از اقتصاد و تولیدات داخلی است که در این راستا محورهای اصلی و فرعی استان اردبیل به صورت محسوس و نامحسوس و شبانه روزی تحت کنترل پلیس بوده تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود

کد خبر 5689901

منبع: mehrnews-5689901

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید