شنبه، 1 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۱۳ هزار خودروی دودزا در اصفهان جریمه شد

۱۳ هزار خودروی دودزا در اصفهان جریمه شد

کد خبر: 7445

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ۱۳ هزار ۱۲۲ خودروی دودزا طی ۲ ماه اخیر در استان اصفهان توسط پلیس راهور اعمال قانون شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه پلیس راهور در حوزه فعالیت‌های خود در زمینه کاهش آلودگی هوا قاطع است، اظهار داشت: در این زمینه اعمال قانون خودروهای دودزا در دستور کار است و با جدیت انجام می‌شود.

وی افزود: بر این اساس طی دو ماه گذشته ۱۳ هزار و ۱۲۲ دستگاه خودروی دودزای شخصی و ۲ هزار و ۸۷۲ دستگاه خودروی عمومی شامل کامیون، اتوبوس، تاکسی و خودروهای سرویس شرکت‌ها و ادارات مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: همچنین براساس مصوبه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا قرار شده تا خارج شدن هوا از وضعیت اضطرار طرح زوج و فرد از درب منازل اجرایی شود و تخلفات در طول روز اعمال قانون خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه عوامل زیادی در آلودگی هوا نقش دارند که خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی تنها یکی از این عوامل به شمار می‌آیند، گفت: امیدواریم مسؤولان همانطور که پلیس در اقدامات خود قاطع است، آن‌ها نیز در برخورد با مسببان این وضعیت، قاطعانه‌تر عمل کنند تا بیش از این مردم این شهر و استان ما دچار مشکل نشوند.

کد خبر 5689828

منبع: mehrnews-5689828

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید