جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » رتبه دوم تعهد ایجاد اشتغال در کشور متعلق به استان سمنان است

رتبه دوم تعهد ایجاد اشتغال در کشور متعلق به استان سمنان است

کد خبر: 7442

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان پیگیری می‌شود، گفت: رتبه دوم تعهد ایجاد اشتغال در کشور متعلق به استان سمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه رتبه دوم تعهد ایجاد اشتغال در کشور متعلق به استان سمنان است، ابراز داشت: این مهم با همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته و انتظار می‌رود مدیران نسبت به ایجاد تعهد اشتغال برای سال آتی سهم بیشتری را در نظر بگیرند.

وی ضمن بیان اینکه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان پیگیری می‌شود، افزود: یکی از مواردی که می‌تواند جوانان را از آسیب‌های اجتماعی به دور نگه دارد اشتغال است لذا در تلاشیم تا بتوانیم از طریق ممکن نرخ بیکاری را کاهش و آمار اشتغال را بهبود بخشیم.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه از افرادی که بخواهند در حوزه ایجاد اشتغال سرمایه گذاری کنند، حمایت خواهند شد، ابراز داشت: انتظار می‌رود بانک‌ها نیز با همکاری مطلوب خود برای پرداخت تسهیلات به جامعه هدف تسهیل گر باشند.

هاشمی ضمن تاکید بر اینکه شهرستان‌ها نسبت به جذب و پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ بانکی می‌بایست اقدام کنند، تصریح کرد: تسهیلات اشتغال تبصره ۱۸ با موفقیت پرداخت شده و اعتبارات تبصره ۱۶ بانکی نیز با اهتمام جدی در حال پرداخت است.

وی ضمن بیان اینکه اجرای پنل‌های خورشیدی می‌تواند منبع درآمد برای خانواده‌ها همچون کمیته امداد و سازمان بهزیستی باشد، اضافه کرد: اجرای پنل‌های خورشیدی در استان سمنان فرصت طلایی، مهم و ضروری است که باید از آن با هدف تولید باصرفه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی بهره برد.

کد خبر 5689738

منبع: mehrnews-5689738

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید