شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شاگردان نکونام به دنبال موفقیت در آسیا/ پیش‌بینی برنده سخت است

شاگردان نکونام به دنبال موفقیت در آسیا/ پیش‌بینی برنده سخت است

کد خبر: 7392

نشریه معتبر ورلد ساکر به بررسی تیم های حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و از دیدار فولاد و الفیصلی عربستان به عنوان جدالی سخت یاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجله «ورلدساکر» مطلب شماره اخیر خود را به حضور تیم هایی که در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان می روند اختصاص داد تا شرایط آنها را بررسی کند.

این نشریه درباره رقابت تیم های حاضر در منطقه غرب به رقابت سخت دو تیم فولاد و الفیصلی عربستان پرداخته است.

در این مطلب آمده است: الفیصلی سومین نماینده عربستان در این مرحله بعد از الهلال و الشباب است. آن‌ها در فصل ۲۰۲۱-۲۲ به عنوان دومین تیم عربستان به لیگ‌ قهرمانان صعود کردند و با کسب ۹ امتیاز در گروه خود به عنوان تیم نخست به مرحله بعد رسیدند.

آنها از دشواری دیدار با فولادی که همیشه عملکرد قابل قبولی در فصل جاری داشته است اطلاع دارند و خود را آماده تر از همیشه نگه داشته اند.

فولاد هم زیر نظر جواد نکونام که یکی از بازیکنان پیشین ولی مطرح فوتبال آسیا بوده به قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران رسید و در لیگ قهرمانان آسیا هم نمایش خوبی داشته است. این دیدار برای فولاد نیز بازی سختی محسوب می شود و پیش‌بینی سختی است که کدام تیم به جمع هست تیم پایانی راه پیدا می کنند کار سختی است.

مجله ورلد ساکر در حالی به بررسی اوضاع تیم های راه یافته به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است که درخشش تیم های منطقه غرب را عاملی برای جذابیت بازی های این ناحیه از قاره کهن دانسته است.

کد خبر 5689013

منبع: mehrnews-5689013

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید