شنبه، 1 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نخستین جشنواره رسانه‌ای «وصال» در اصفهان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره رسانه‌ای «وصال» در اصفهان برگزار می‌شود

کد خبر: 7383

اصفهان- رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره «فیلم‌نامه‌نویسی، داستانک و سناریونویسی وصال» در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.‌

مهدی پایون در گفت‌وگو با مهر داشت: سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان باهدف تولید محتوا و متن فاخر به‌منظور تهیه فیلم کوتاه و موشن گرافی، شناسایی ظرفیت‌های موجود برای تولید متن‌های رسانه‌ای و ارائه آموزش‌هایی در این زمینه به افراد و نویسندگان مستعد، نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام‌کرده است.

وی هدف از برگزاری این رویداد را حمایت و شناسایی فعالان حوزه نویسندگی و سناریو نویسی دانست و گفت: امید است بتوانیم از ظرفیت افراد شاخص در این بخش استفاده کنیم.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که آموزش مهارت سناریونویسی در جشنواره وصال به‌صورت ورکشاپ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا دوازدهم بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود در سه محور بازی و بازی‌های رایانه‌ای، ارتباط مؤثر با نوجوان و نوجوان و فضای مجازی را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

پایون با اشاره به این که سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان نخستین جشنواره رسانه‌ای وصال را با مشارکت جهاد دانشگاهی، مجمع فیلم‌سازان انقلاب اسلامی و انجمن سینمای جوان استان اصفهان به‌صورت مشترک برگزار می‌کند، اضافه کرد: در سه کارگاه این جشنواره که به‌صورت مجزا برگزار خواهد شد، از نفرات برتر تقدیر می‌شود و درنهایت آثاری که به دست ما می‌رسد داوری شده و به برترین‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: نویسندگانی که درزمینهٔ فیلم‌نامه‌نویسی، داستانک و سناریونویسی فعالیت می‌کنند از این فرصت استفاده کرده و تولیدات خود در بخش‌های مونشن‌گرافی و فیلم کوتاه را ارسال کنند.

کد خبر 5688996

منبع: mehrnews-5688996

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید