دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سپاه انقلاب اسلامی نهادی غیرتمند و بازوی ولایت است

سپاه انقلاب اسلامی نهادی غیرتمند و بازوی ولایت است

کد خبر: 7357

گرگان- امام جمعه شهر دلند گفت: سپاه نهادی غیرتمند و بازوی ولایت است که مردانه جلوی امپریالیسم و ایادی ذلیلش در منطقه ایستاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن کیائی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دشمنی اتحادیه اروپا با سپاه و جنون آنها در تروریستی خواندن سپاه به این دلیل است که سپاه مرد میدان عمل است، سپاه مرد جهاد است، سپاه جان بر کف، پیشگام، غیرتمند و بازوی ولایت است.

امام جمعه دلند افزود: سپاه دفاع از ولایت، آرمان‌ها و مردم را وظیفه ذاتی خود می‌داند و ذره‌ای اهداف الهی خود کوتاه نمی‌آید.

وی تصریح کرد: دولت مستکبر آمریکا و هم پیاله‌هایش در حوزه علمی دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کنند، در حوزه امنیتی جاسوس و نفوذی می‌فرستند و در حوزه اقتصادی ناجوانمردانه تحریم می‌کنند، از نگاه آنها، اینها مهم نیست ولی چون سپاه مردانه جلوی آنها ایستاد و آنها را ناکام کرد، تروریست است.

کیائی خطاب به رژیم جعلی اسرائیل که این روزها ایران را تهدید می‌کند، گفت: پاسخ ما همان لحن و کلام مقتدا و مولایمان است که فرمودند اگر غلطی از شما سر بزند جمهوری اسلامی ایران، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند.

کد خبر 5688541

منبع: mehrnews-5688541

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید