یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » پیمانکاران راهسازی فعالیت خود را از سر می‌گیرند

پیمانکاران راهسازی فعالیت خود را از سر می‌گیرند

کد خبر: 7210

پارس‌آباد- نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی و راهداری شهرستان پارس‌آباد از سر گرفته شده و با تلاش پیمانکاران جان دوباره‌ای می‌گیرند.

عباس جهانگیرزاده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال گلایه‌های مردمی از مدیران راه و شهرسازی و راهداری خواسته‌ایم تا نسبت به تکمیل پروژه‌های زخمی و نیمه‌تمام حوزه راه اقدامات لازم را انجام دهند تا بیش از این دغدغه و نگرانی مردم و ساکنان شهرهای مختلف پارس‌آباد و بیله‌سوار را شاهد نباشیم.

وی دلیل تعطیلی بسیاری از پروژه‌های راهسازی را عدم تأمین و تزریق اعتبار به پیمانکاران عنوان کرد و گفت: محور سربند به مشگین‌شهر، عربلو به حاج عوض و گووشلو به پارس‌آباد به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز برای پیمانکار تعطیل شده که پیمانکار قول مساعد داد با تأمین ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در روزهای آینده، نسبت به فعال‌سازی این پروژه‌ها اقدام کند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش مسئولان استانی در جذب اعتبارات ستودنی است اما از طریق وزارت راه و شهرسازی قرار شد تا ۵۳ میلیارد تومان بدهی پیمانکاران حوزه راه شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار تأمین شده و به تدریج پرداخت شود.

جهانگیرزاده افزود: انتظار می‌رود دولت در پرداخت منابع عمرانی به استان‌های کمتر توسعه یافته توجه جدی کرده تا با شروع سال کاری در ۱۴۰۲ شاهد به سرانجام رساندن طرح‌های زیربنایی، زخمی و نیمه‌تمام همچون پروژه‌های راهسازی در شمال استان اردبیل باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اکثر این جاده‌ها در شرایط کنونی محورهای حادثه‌خیز و پر از تلفات جانی و مالی است که مردم انتظار دارند هر چه سریع‌تر این راه‌های مواصلاتی به سرانجام رسیده و از میزان تصادفات و تلفات کاسته شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از طریق تهاتر نفت و فاینانس بانکی قرار است محور پارس‌آباد به سربند و سربند به مشگین‌شهر با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند تا ما شاهد به سرانجام رساندن قطعات مختلف این راه اصلی و پرتردد باشیم.

کد خبر 5686170

منبع: mehrnews-5686170

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید