شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » معرفی شهدای والامقام به نسل جدید اولویت کاری تمامی مسئولان است

معرفی شهدای والامقام به نسل جدید اولویت کاری تمامی مسئولان است

کد خبر: 7207

مشگین‌شهر- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: معرفی شهدای والامقام به نسل جدید و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا اولویت کاری تمامی مسئولان نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت «شهیدان محمدزاده» در مشگین‌شهر با بیان اینکه شهدای والامقام آن طور که باید به نسل جوان معرفی نشده‌اند، اظهار کرد: معرفی شهدای والامقام به نسل جدید و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا اولویت کاری تمامی مسئولان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه راه و آرمان‌های شهیدان والامقام به عنوان سند عزت و شرافت نظام و ملت نباید گم شود، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا و آشنایی با فضائل تربیتی و اخلاقی آنان نیز ما را برای رسیدن به نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تحقق جهاد تبیین نزدیک می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: شهدا با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار و شجاعت را به ما آموختند و نشان از حقانیت اسلام و ناموس ملت هستند و دارایی‌های ما همگی مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقامی است.

سردار محمدی ادامه داد: شهدای والامقام با حضور در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب راه واقعی شهادت را به همگان ثابت کردند و امروز رسالتی خطیر و حساس بر عهده ما است تا از مرام و راه این شهیدان والامقام دفاع کنیم و منزلت و قداست آنان را بیش از گذشته به دنیا تبیین کنیم.

وی افزود: داشتن غیرت و همت جوانان و نوجوانان تنها فلسفه حضور جوانان برای دفاع از کشور است و با توجه به اینکه عده‌ای راه و اهداف شهدا را گم می‌کنند باید به اثبات برسانیم که شهدا راه عزت و افتخار و نشان دهنده مسیر ولایت پذیری و تبعیت از آرمان امام راحل هستند.

کد خبر 5686124

منبع: mehrnews-5686124

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید