یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مساجد به محور تحولات فرهنکی، هنری و رسانه‌ای تبدیل شوند

مساجد به محور تحولات فرهنکی، هنری و رسانه‌ای تبدیل شوند

کد خبر: 7179

رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه هنرمندان انقلابی باید پرچمدار جهاد تبیین باشند، گفت: هنرمندان، فعالان فرهنگی و هنری با محوریت مساجد، لباس جهاد تبیین را بر تن کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش رونمایی از رویداد مثل چراغ در رشت، اظهار کرد: تربیت و پرورش هنرمندان انقلابی و مسجدمحور اساس ایجاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی با بیان اینکه هنرمندان انقلابی سکان دار اصلی مبارزه در جنگ نرم هستند، افزود: تولیدات هنری و فرهنگی در جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه هنرمندان انقلابی باید پرچمدار جهاد تبیین باشند، گفت: هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری با محوریت مساجد، لباس جهاد تبین در عرصه‌های مختلف را به تن کنند.

ثقتی با بیان اینکه مساجد محور تحولات فرهنکی، هنری و رسانه‌ای قرار گیرد، اضافه کرد: مساجد از دیرباز محل اتفاقات و جریان‌های فکری و انقلابی بوده است.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی رویداد فرهنگی و آموزشی مثل چراغ، افزود: مساجد محور برگزاری دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری این رویداد قرار گیرد.

کد خبر 5685719

منبع: mehrnews-5685719

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید