یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » روحانیون اثر گذارترین قشر جامعه برای اجرای جهاد تبیین هستند

روحانیون اثر گذارترین قشر جامعه برای اجرای جهاد تبیین هستند

کد خبر: 7156

ارومیه - رئیس مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: روحانیون اثر گذارترین قشر جامعه برای اجرای جهاد تبیین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عسگر فعال آذر عصر سه شنبه سه‌شنبه در آیین همایش جهاد تبیین که با حضور ائمه جمعه و جماعت اهل سنت آذربایجان غربی در مهاباد برگزار شد، با بیان اینکه روحانیون اثر گذارترین قشر جامعه برای اجرای جهاد تبیین هستند، ادامه داد: همه کسانی که مطالبه جهاد تبیین را دارند و فرصت بیان و تریبون در اختیار داشته و وظیفه روشنگری و غبارزدایی را به عهده دارند، باید نسبت به این تاکید مقام معظم رهبری اهتمام و خلاء آن را در جامعه پر کنند.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین و روشنگری در جامعه امری حیاتی است تا بتوان در مقابل تبلیغات قضای مجازی و جنگ نرم دشمن در امان بود، افزود: نباید اجازه دهیم جهاد تبیین و روشنگری در جامعه از طریق فضای مجازی به دست دشمنان بیافتد و از آن برای رسیدن به منافع خود استفاده کند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: نام هر حرکت ارزشمند و تلاش و مبارزه مستمر که همه جانبه، هدف دار و با نیت خنثی کردن و عقیم کردن تلاش خصم‌آلود دشمن باشد، جهاد تبیین است.

امام جمعه مهاباد اضافه هم در این همایش گفت: دشمن امروز هجمه و جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران به راه انداخته است که برای مقابله در این جنگ باید دفاع و مقاومت ترکیبی داشته باشیم.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: دشمنان امروزه از راه‌های مختلف و با ترفندهای متنوع سعی در ضربه زدن به اقتدار و امنیت ما دارند بنابراین برای غلبه بر هجمه دشمن نیاز به اتحاد و یکپارچگی داریم.

وی ادامه داد: امروز شیوه‌های نظامی و استفاده از ابزارهای جنگی جای خود را به جنگ نرم و ایجاد تفرقه و دشمنی بین اقشار مختلف و درون تمدنی داده است.

امام جمعه مهاباد جهاد تبیین را یکی از راه‌های اصلی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن دانست و گفت: روحانیون به عنوان افراذ تاثیرگذار در جهاد تبیین، پیشگام تبیین در موضوع‌های مختلف هستند.

ماموستا امامی با اشاره به جعل و تحریف واقعیت توسط امپراتوری رسانه‌های غرب اظهار کرد: وارونه نشان دادن واقعیت و همچنین بزرگ نمایی و استفاده از احساسات و نقطه ضعف‌ها در دستور کار دشمن قرار گرفته و از این راه سعی بر تاثیرگذاری بیشتر بر روی مردم دارند.

وی اضافه کرد: امنیت و زندگی با صلح و آرامش در کشور ما برای دشمنان آزار دهنده بوده و از هر راهی برای از ضربه به نظام ما در فضای مجازی و واقعی دریغ نمی‌کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد هم در این همایش گفت: مردم ما در لحظات حساس و تاریخی همیشه وفاداری خود را به نظام ثابت کرده‌اند و به موقع نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه شده‌اند.

حسن عباسی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب برای همه ماست، اضافه کرد: هرگاه دشمنان برای ضربه نظام و امنیت ما تلاش کنند، رهبر انقلاب با درایت و بصیرت خود نقشه شوم غربی‌ها را با بیانات و رهنمودهایی خنثی و مردم نیز با مشارکت خود تحت فرمان ولی فقیه با آن همراهی می‌کنند.

عباسی آمار اعتشاشگران را بسیار محدود دانست و گفت: دشمن در این حوادث از همه ابزارهای خود استفاده کرد اما با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و روشن‌بینی مردم تیرشان به سنگ خورد و خوابشان تعبیر نشد.

در این همایش بیس از یک هزار نفر از ائمه جمعه و جماعت و ماموستایان اهل سنت آذربایجان غربی حضور داشتند.

کد خبر 5685405

منبع: mehrnews-5685405

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید