دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمربندی گیلاوند اختصاص یافته است

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمربندی گیلاوند اختصاص یافته است

کد خبر: 7146

دماوند- نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان برنامه و بودجه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای پروژه کمربندی گیلاوند در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد رسولی نژاد عصر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزیدماوند که با حضور رضا طاهرخانی، فرماندار، ازوجی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، بخشداران، شهرداران، و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد اظهار داشت: برای محور آبسرد - کیلان ایوانکی در سال گذشته ۲۳.۵ میلیارد تومان اعتبار گذاشته شد اما متاسفانه پیمانکاری که در مناقصه برنده شد شانه خالی کرد، با این حال امید است در اواخر دهه فجر شروع عملیات این محور پرخطر کلنگ زنی شود.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد شهرداران و بخشداران با اداره پست درباره کدهای پستی ۱۰ رقمی همکاری کنند تا به انجام برسد زیرا در بخشهای مختلف مانند توزیع کپسول‌های گاز دچار مشکل می‌شویم.

رسولی‌نژاد افزود: پروژه‌های احداث تاسیسات فاضلاب شهرهای دماوند و فیروزکوه امسال برای اولین بار ردیف ملی گرفته، در خردادماه در سازمان برنامه و بودجه ماده ۲۳ تصویب شد و ردیف بودجه در نظر گرفته شد که البته برای هر کدام از این شهرستان‌ها ۲۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه ۵۱۰ میلیارد تومان برای دماوند و حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای فیروزکوه برآورد کرده است گفت: اما برای شروع کار ۲۰ میلیارد تومان تخصیص داده است، هرچند این اعتبار چندان قابل توجه نیست اما عمده بودجه مربوط به بحث ماده ۵۶ است که به زودی نشستی در این زمینه برگزار خواهد شد.

وی عنوان داشت: در احداث تاسیسات فاضلاب در شهرها که در بودجه امسال به تصویب رسیده است بهترین حالت را دماوند و فیروزکوه دارد زیرا برای این دو شهرستان ۵۰ درصد از منابع دولتی و ۵۰ درصد از سایر منابع دیده شده است اما در شهرهای دیگر کشور ۸۰ درصد سایر منابع و ۲۰ درصد منابع دولتی را تشکیل می‌دهند.

رسولی نژاد بیان داشت: سازمان برنامه و بودجه یک اعتبار دولتی معادل 100 میلیارد تومان برای کمربندی گیلاوند در نظر گرفته است البته اعتبارات دولتی رقم قابل توجهی ندارد اما تهاتر نفت برای ما مهم است که مقام معظم رهبری اجازه داده‌اند و قرارگاه خاتم نیز آمادگی خود را اعلام کرده است.

کد خبر 5685200

منبع: mehrnews-5685200

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید