جمعه، 31 فروردین 1403
رخدادشهر » استان‌ها » آماده‌باش راهداران جنوب کرمان/ بارش برف در گردنه سربیژن آغاز شد

آماده‌باش راهداران جنوب کرمان/ بارش برف در گردنه سربیژن آغاز شد

کد خبر: 7138

کرمان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از آماده باش راهداران در جاده های جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی محمودی در این خصوص گفت: با توجه به اطلاعیه های سازمان هواشناسی مبنی بر بروز ناپایداری های جوی در استان، مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تجهیز امکانات در راهدارخانه ها و گشت های راهداری آمادگی کامل دارد تا در زمان بارش برف و باران عملیات راهداری را انجام دهد.

وی از مردم و رانندگان خواست با توجه به شرایط خاص در زمان بارندگی نسبت به اطلاعیه های صادر شده از طرف مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل این اداره کل و روابط عمومی توجه لازم را داشته باشند و در صورت لزوم به تردد در محورهای ارتباطی، قبل از عزیمت شرایط جوی جاده‌ ها را از طریق تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل جویا شوند.

محمودی با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محورهای جنوب کرمان شاهد شرایط آرامی از لحاظ جوی هستیم، افزود: هم اکنون در محدوده گردنه سربیژن شاهد بارش برف هستیم که در صورت لزوم کار برف روبی و نمک پاشی توسط عوامل راهداری انجام خداهد شد.

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان از آماده باش دستگاه‌های راهداری در شهرستان‌های جنوبی با ۱۵۰ نفر نیروی راهدار و تجهیز ماشین آلات در جاده ها خبر داد.

کد خبر 5685179

منبع: mehrnews-5685179

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید