سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » طرح تبدیل بخش سرفیروزآباد به شهرستان در دولت درحال بررسی است

طرح تبدیل بخش سرفیروزآباد به شهرستان در دولت درحال بررسی است

کد خبر: 7137

کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تبدیل بخش سرفیروزآباد به شهرستان در دولت درحال بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رشیدی ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در روستای چنار این بخش برگزار شد، اظهار کرد: منطقه سرفیروزآباد جز مظلوم ترین قسمت‌های کشور است.

وی افزود: نباید پذیرفت که کارها به علت بی توجهی با تأخیر همراه شود و از استاندار کرمانشاه می‌خواهیم بر کار مدیران نظارت کند.

عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز احداث پست فوق توزیع برق در بخش سرفیروزآباد، تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان برای پست فوق توزیع اختصاص یافته و این پروژه تا فصل تابستان انجام برای پایداری شبکه برق این منطقه صورت خواهد گرفت.

رشیدی با اشاره به آغاز بررسی بودجه سال آینده، گفت: کمیسیون برنامه مهم‌تر از کمیسیون تلفیق است و نمایندگان کرمانشاه در آن کمیسیون حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به مشکلات بخش سرفیروزآباد عنوان کرد: مجتمع امام علی (ع) و قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) پای کار آبرسانی به روستاها آمدند و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و ۴۴ روستا دیگر تا تابستان گازرسانی خواهند شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ میلیارد تومان برای جاده هلشی به کرمانشاه اختصاص یافته و پیش بینی می‌شود ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز داشته باشد.

رشیدی بیان کرد: طرح تبدیل بخش سرفیروزآباد به شهرستان در کمیته تقسیمات کشوری دولت در حال بررسی است و باید رایزنی گسترده و فشرده برای تحقق این کار تلاش کنیم.

کد خبر 5685169

منبع: mehrnews-5685169

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید