چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ثبت بالاترین آمار رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی در اردبیل

ثبت بالاترین آمار رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی در اردبیل

کد خبر: 7120

اردبیل- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: اردبیل با میانگین ۳۲ روز بالاترین آمار رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی در کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم‌زاده پیش‌از ظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با بیان اینکه میانگین رسیدگی در ۹ ماهه سالجاری در کل کشور ۵۴ روز است، اظهار کرد: اردبیل با میانگین ۳۲ روز بالاترین آمار رسیدگی به شکایات در کشور را دارد.

وی با تاکید بر جدیت در رسیدگی به شکایات واصله از کاگران و کارفرمایان بیان کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح کشور میانگین مدت زمان رسیدگی به شکایات واصله در مراجع حل اختلاف است که از طریق سامانه جامع روابط کار استخراج و احصا می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه ما با اطاله رسیدگی به پرونده‌ها، در حوزه کارگری و کارفرمایی روبه‌رو نیستیم، ادامه داد: تنها مرجع رسیدگی به اختلافات کارگری و کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که ما با تشکیل هیئت‌های بدوی و تجدید نظر سعی می‌کنیم در خدمت جامعه کارگری و کارفرمایی باشیم.

رحیم‌زاده فعالیت ۱۴ هیأت تشخیص و ۶ هیئت حل اختلاف و تجدید نظر را یادآور شد و تصریح کرد: هیأت تشخیص تا ۱۵ روز رأی خود را صادر می‌کند که در صورت اعتراض، آرا در هیأت حل اختلاف مورد بررسی قرار گرفته و به سرعت آرا صادر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بدون تردید خدمت رسانی سریع و مطلوب به مخاطبین محترم و فعالان جامعه کار و تولید بیش از پیش استمرار و ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5684703

منبع: mehrnews-5684703

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید